10 mari greşeli în marketingul afiliat

Marketing afiliat

Iun 12
10 mari greseli in marketingul afiliat

Marketingul afiliat nu este vreo ştiinţă complexă, dar nici după ureche nu se poate face. Nu puţini sunt cei care au impresia că este prea dificil, iar alţii îl tratează cu prea multă uşurinţă. Rezultatul este unul vizibil, altfel, astăzi nu am mai fi discutat despre cele mai des întâlnite 10 greşeli din marketingul afiliat.

  1. Să nu ai o listă de emailuri!

Nicio afacere online nu se susţine de una singură, aşa că nu te baza doar pe ceea ce reuşeşti să atragi cu traficul de pe motoarele de căutare. Lista cu emailuri este unul dintre canalele de vânzări adiţionale care te ajută la greu.

Vei avea profit per vizitator, plus că îţi vei putea configura o strategie pe termen lung. Atât timp cât vei avea la îndemână această listă, afacerea ta va fi una solidă.

  1. Să te bazezi exclusiv pe traficul generat de motoarele de căutare, mare greşeală!

Nu doar că Google, principalul motor de căutare, îşi modifică altgoritmii de indexare, dar un publisher trebuie întotdeauna să aibă soluţii de rezervă. Blogurile, postările vizitatorilor, grupurile şi paginile de social media, ghidurile, e-book-urile sunt doar câteva dintre soluţiile la îndemână pentru generarea de trafic.

Interesul şi scopul tău este de a atrage trafic din toate sursele posibile; aşa că nu te opri doar la una singură.

  1. Neîncrederea în propriile aptitudini

În domeniul acesta (precum în toate domeniile) toţi au pornit de undeva. Chiar dacă observi că unii au ajuns în vârf, trebuie să ştii că şi ei au fost asemenea ţie. Ai încredere în ceea ce simţi, iar dacă te simţi neîncrezător, studiază mai mult!

  1. Credința că marketingul afiliat este calea cea mai uşoară către îmbogăţirea rapidă!

Asemenea altor modalităţi de a face bani, şi marketingul pe baza de afiliere este tot un tip de afacere. Atât timp cât respecţi clientul şi ştii cum să-l atragi, vei avea de câştigat. Dar, pentru a ajunge la performanţe financiare vei avea mai mult de asteaptat. Poți lua în calcul că vor trece cel puțin câteva luni până vei începe să ai rezultate. Rezultate mici la început, care vor crește odată cu trecerea timpului.

  1. Eşti orientat în permanenţă către vânzări, nu spre rezolvarea problemelor clientului

Banii vor veni ca urmare a creşterii încrederii clienţilor în tine, nu ca urmare a vânzărilor. Degeaba ai trafic, dacă nivelul calităţii conţinutului furnizat este inferior. Ajută-l pe client, iar reputaţia ta va creşte! Ceea ce înseamnă că recomandările tale viitoare vor merge la sigur.

  1. Alegerea greşită a programului de afiliere

Lipsa unor programe fiabile de urmărire a vânzărilor pe care le aduci advertiserilor este cauza neplăţii publisherilor. De aceea, imediat ce te-ai afiliat unui program, instalează-ţi un program de monitorizare a vânzărilor efectuate prin intemediul tău. Numai aşa îţi vei putea încasa comisioanele în mod corespunzător.

  1. Promovarea multiplă de produse şi servicii

Dacă promovezi mai multe produse, asta nu înseamnă că eşti multi-valent, ci mai degrabă indică dorința de a câştiga mai mult. Lucrurile simple le arată clienţilor că îţi pasă de problemele lor şi că îi poţi ajuta să le rezolve. Plus că atunci când promovezi doar un singur produs, şansele să-l promovezi la maxim sunt mult mai ridicate.

  1. Promovarea produselor şi a serviciilor slab calitative

Nu-ţi permiţi să promovezi produse slab calitative, fiindcă reputaţia ta va avea de suferit (mai ales pe termen lung). Testează întotdeauna produsele înainte de a le recomanda. Profitul imediat nu-ţi va ajuta afacerea să se dezvolte pe termen lung.

  1. Lipsa cercetării asupra cuvintelor-cheie

Cuvintele-cheie şi optimizarea conţinutului în funcţie de acestea te vor ajuta să obţii o plasare mult mai bună în cadrul motoarelor de căutare. Mai ales că o analiză de genul acesta nu durează mai mult de o jumătate de oră. Iar Keyword Planner de la Google chiar te poate ajuta!

  1. Redactarea de recenzii şi articole de calitate inferioară

Decât să postezi articole de slabă calitate în cantitate mare, mai bine publică doar un singur articol sau recenzie de calitate premium. Pe lângă faptul că o să impresionezi audienţa şi o să-ţi creşti reputaţia, o să ai parte şi de un volum de trafic ridicat.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!