Marketinkul afiliat este o sursă constantă de venituri pentru mulţi dintre cei care au ales acest domeniu. Cu siguranţă că fiecare dintre cei care activează în marketingul pe bază de afiliere se gândesc cum să-şi crească câştigurile. Iată câteva sfaturi utile pentru a reuşi acest lucru.
Întotdeauna cititorii îi vor aprecia pe cei care ştiu ce vor să transmită. Decât să plasezi linkuri de-a lungul articolului, concentrează-te asupra finalului şi plasează un îndemn de trecere la acţiune.
Chiar dacă ai un conţinut convingător, acesta va fi şi mai relevant dacă este însoţit de tabele de comparaţie. Nu doar că acestea arată cât de preocupat eşti pentru a oferi toate detaliile despre produse, ci vor da un aspect mai încântător din punct de vedere vizual textului.
Fie că este vorba despre reclame cu text şi imagine, fie de cele tip widget, diversitatea te va ajuta să atragi mai uşor clienţii. În plus, le poţi plasa şi-n textele articolelor postate pe site, fiindcă ele vor genera mai multe clickuri în comparaţie cu linkurile.
Testarea produselor este una dintre cele mai importante aspecte de care trebuie să ţină cont un publisher. Pe lângă faptul că le poţi demonstra vizitatorilor că ai testat produsul pe care îl recomanzi, le poţi oferi şi mostre asupra modului in care îl pot utiliza.
Fără să procedezi la acest lucru, o parte din banii care ţi se cuvin nu vor mai ajunge în buzunarul tău. Urmărirea codului de afiliat este posibilă prin intermediul platformei de afiliere, aşa că utilizează din plin această facilitate.
Nu doar că o să-ţi ajuţi vizitatorii să primească informaţiile de care au nevoie, dar o să ai parte şi de trafic. În plus, pe baza a ceea ce le oferi, oamenii vor capăta încredere în tine şi vei beneficia de o relaţie de afaceri pe termen lung.
Pregătirea acestor cuvinte-cheie în asociere cu produsele pe care le oferi sunt o cale uşoară de a convinge clientul. Mai ales că acesta ajunge pe site-ul tău după că a căutat aceste cuvinte-cheie. În acest fel, ştii că eşti foarte aproape de a face o vânzare.
Publicarea de conţinut fără o strategie adecvată echivalează cu pierdere de bani. Configurează conţinutul site-ului în aşa fel încât să-ţi ghidezi vizitatorii pe canalele de vânzare către paginile care îţi aduc cele mai mari câştiguri. Trebuie doar să urmăreşti şi să analizezi traficul existent şi apoi să procedezi în consecinţă.
Listele cu “cele mai bine vândute produse” te ajută să le oferi clienţilor referinţe solide despre acestea. În plus, oferindu-le şi câteva informaţii legate de avantajele produselor respective, îi vei câştiga definitiv.
Astfel de produse îţi vor genera comisioane mai mari, mai ales dacă le vei testa şi scrie despre ele. Spre deosebire de vânzările mici, unde comisioanele sunt mici, câteva vânzări la preţuri mari te vor face să vezi lucrurile într-o altă perspectivă.
Acum este timpul să urmezi aceste sfaturi şi să-ţi creşti veniturile! Aşa că, la treabă!
Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!