5 obiceiuri ale creatorilor de conținut care îi ajută să comunice mai mult și mai bine

Internet Marketing

feb. 23
5 obiceiuri ale creatorilor de conținut care îi ajută să comunice mai mult și mai bine
  •  Conținutul (video, text, imagine) este o parte importantă a marketingului.
  •  Cele două merg mână în mână și șansele de succes ale unei campanii de marketing cresc direct proporțional cu calitatea conținutului distribuit.
  •  Pentru a crea conținut de calitate trebuie să fii la curent cu noutățile din industria în care lucrezi, să scrii și să citești mereu pentru a-ți îmbunătăți vocabularul.
  •  În plus, conținutul creat trebuie să ofere soluții audienței, nu doar să informeze cu privire la un anumit subiect.

Un creator de conținut de succes nu se naște peste noapte, ci muncește asiduu pentru dezvoltarea sa personală și profesională. Dacă și tu ai pornit pe acest drum – indiferent că lucrezi într-o agenție sau chiar pentru afacerea ta – iată ce obiceiuri ar trebui să ai zilnic astfel încât să ajungi să poți crea conținut de calitate, apreciat și înțeles de către audiență.

1. Informează-te zilnic cu privire la noutățile din industria în care activezi

Pentru a ajunge la sufletul audienței, trebuie să creezi conținut cu care aceștia să rezoneze. Ori nu poți face asta dacă nu știi principalele probleme și atuuri ale industriei în care activezi.

Pentru a promova o afacere trebuie să știi punctele slabe și cele forte ale pieței, dar și să înțelegi felul în care oamenii reacționează la ele. Și nu este mod mai bun pentru a înțelege aceste aspecte decât citind zilnic știrile din domeniu, precum și comentariile lăsate de utilizatori.

2. Analizează cu atenție audiența căreia te adresezi

E ușor, în primă fază, să identifici audiența căreia te adresezi. Însă acest lucru se întâmplă în linii mari. De exemplu, poți spune că principala audiență a unui salon de cosmetică este formată din femei. Dar ce vârstă au aceste femei, ce interese, ce venituri și ce așteptări de la un astfel de salon? Trebuie să poți răspunde la o multitudine de astfel de întrebări dacă vrei să îți cunoști cât mai bine audiența și a ști cum să creezi conținutul de promovare în concordanță cu nevoile și așteptărie acesteia.

3. Creează-ți un stil propriu

Pe internet este loc pentru toată lumea, însă asta nu înseamnă că toți se bucură de succes. Concurența este mare și multe industrii ”se bat” pe aceeași consumatori. Pentru a atrage cât mai mulți oameni către afacerea ta, trebuie să îți găsești un stil propriu, original, care să stârnească interesul utilizatorilor.

4. Oferă soluții

Fiecare industrie, așa cum spuneam și mai sus, se confruntă cu anumite probleme, neajunsuri, etc. Și chiar dacă rezolvarea acestora nu stă în mâinile tale, poți oferi audienței soluții pentru a le depăși. Așadar, conținutul creat de tine nu trebuie să descrie o anumită problemă, ci să ofere și soluții. În acest fel, utilizatorii se vor întoarce și altă dată pentru a te citi, îți vor distribui conținutul, etc.

5. Ia pulsul comunității

Deși rețelele de socializare sunt un loc bun pentru a … socializa, iată că mai nou acestea nu mai sunt de ajuns pentru ajunge la sufletul audienței. Pentru a trece de bariera de superficialitate caracteristică acestor rețele, îți poți crea, sau poți adera la un grup în care se dezbat principalele probleme din industria în care activezi. Aici ai mult mai multe șanse de a afla păreri, idei și soluții la anumite probleme,decât ai avea pe rețelele de socializare.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău (valabil doar pentru site-uri de prezentare, nu si pentru magazine online)!