5 tipuri de ad-uri pe Facebook și cum să le folosești în mod corect

Promovare Facebook

mart. 20
5 tipuri de ad-uri pe Facebook și cum să le folosești în mod corect

Cum folosești Facebook Ads în funcție de obiectivele afacerii tale

  • Facebook pune la dispoziția utilizatorilor cu pagini de business mai multe tipuri de ad-uri ce pot fi folosite în funcție de obiectivele stabilite de fiecare brand în parte.
  • Dacă vrei să pui bazele unei comunități poți să creezi reclame ale căror principal scop este să crească notorietatea brandului și să atragă mai multe like-uri la pagină.
  • Dacă vrei mai multe reacții, pentru o mai bună vizibilitate, poți alege să promovezi postările care se bucură deja de succes în mod organic.
  • Pentru rezultate mai bune per ansamblu, optează pentru reclamele video, iar dacă vrei să promovezi mai multe produse ori servicii, Carousel Ads sunt cea mai bună alegere.
  • În ceea ce privește comunicarea cu utilizatorii, poți lua în calcul și Messenger Ads. Poți alege ca acestea să trimită către website-ul afacerii, către o aplicație sau o conversație pe messenger.

Publicitatea pe Facebook este o modalitate eficientă prin care poți ajunge la un număr cât mai mare de persoane. Chiar dacă nu știi prea multe despre publicitatea pe Facebook, acum este un moment bun să înveți. Vei fi astfel înaintea competitorilor tăi, care cred că rețelele de socializare sunt făcute doar pentru a pierde timpul.

În plus, Facebook are în jur de două miliarde de utilizatori în întreaga lume care abia așteaptă să facă o achiziție. Nu ar fi păcat să nu profiți de lucrul acesta?

1. Reclame pentru creșterea popularității

Atunci când dorești să îți creezi o comunitate de utilizatori cărora să le poți împărtăși ultimele nouăți și promoții, poți să creezi reclame ale căror principal scop este să aducă like-uri la pagină. Așadar, nu uita să adaugi butonul de ”Like page” la fiecare dintre reclamele menite să îți crească popularitatea.

2. Reclame pentru obținerea de reacții

Dacă vrei să obții mai multe reacții din partea audienței, poți apela la varianta de a promova una dintre postările care s-au bucurat de succes și într-un mod organic. În acest fel, reclama va fi afișată în news feed-ul mai multor utilizatori, iar reacțiile adunate o vor face din ce în ce mai populară.

3. Video Ads

Conținutul video reprezintă viitorul în ceea ce privește content marketingul, așa că nu trebuie neglijat. Postează în mod constant clipuri amuzante sau care surprind esența afacerii tale, iar reacțiile nu vor întârzia să apară. Ba mai mult, dacă nu uiți să atașezi un link la postarea respectivă, îți vei crește semnificativ și traficul de pe site, dar și numărul de like-uri la pagină.

4. Carousel Ads

Dacă afacerea ta promovează mai multe produse (un magazin online, de exemplu) sau servicii (agenție de marketing, PR, etc.), utilizarea de reclame de tip carusel reprezintă varianta ideală de promovare. Cu ajutorul acestora poți prezenta utilizatorilor mai multe produse ori servicii odată, precum și informații adiționale cu privire la acestea (preț, valabilitate ofertă, etc).

În general se pot publica până la 10 imagini sau video-uri, fiecare cu link propriu, care pot reprezenta fie mai multe produse ori servicii, pot spune o poveste, pot arăta modul în care funcționează un produs, etc.

5. Messenger Ads

Messenger Ads sunt cele mai noi tipuri de ad-uri de pe Facebook. Le poți crea ca pe oricare alt ad – setezi audiența, obiective, etc. -, dar în plus le poți permite utilizatorilor să te contacteze direct din reclamă. Pentru asta însă trebuie să faci setările potrivite în Messsenger. Bineînțeles, poți face trimitere și către website sau o aplicație, un produs, etc.

În final, concluzia este că aceste mijloace de promovare sunt extrem de eficiente și prietenoase, chiar și cu bugetul limitat al unei afaceri abia înființate. Cu toate acestea, este necesar să calculezi bine raportul cost/beneficiu înainte de a alege una sau mai multe din tipurile de ad-uri amintite mai sus.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!