7 moduri simple prin care îți poți crește lista cu adrese de email

Internet Marketing

mai 25
7 moduri simple prin care îți poți crește lista cu adrese de email
  • Construirea unei liste cu adrese de email este o acțiune importantă pentru orice afacere, indiferent de dimensiunile ei.
  • Aceasta nu se rezumă însă la un singur eveniment izolat, ci este una continuă deoarece lista de emailuri tinde să se degradeze în timp, să sufere modificări.
  • Pentru a menține lista de emailuri la zi, trebuie să ai în vedere derularea în permanență a unor campanii care să te ajute să aduni cât mai multe adrese.
  • Deși pentru unii poate părea o activitate dificilă, în realitate nu este, dacă știi cum anume să pui problema.

Așadar, pentru a-ți ușura munca și pentru a te bucura de rezultate mult mai bune de pe urma email marketingului, poți urma sfaturile de mai jos. Acestea te vor ajuta să îți crești lista de emailuri fără a face un efort considerabil sau a investi sume mari de bani.

1. Organizează un concurs

Oamenilor le plac concursurile și posibilitatea de a câștiga ceva, așa că pune la bătaie un premiu atractiv, simplifică condițiile de participare și cere adresa de email pentru înscriere (nu uita de normele GDPR și solicitarea consimțământului pentru utilizarea datelor personale pentru diverse scopuri din partea utilizatorilor).

În acest fel vei obține cu ușurință multe adrese, dar și mai multă vizibilitate în social media, deci până la urmă câștigi pe două fronturi.

2. Creează conținut de calitate

Nu trimite niciodată newslettere doar de dragul de a o face, mai ales dacă ai un conținut care lasă de dorit. Dacă nu este mulțumit de ceea ce primește, clientul poate opta oricând pentru varianta de dezabonare.

3. Încurajează abonații să distribuie conținutul în social media

Pentru a face asta, trebuie să inserezi un buton de share în cadrul emailului. În acest fel, conținutul tău va ajunge la mai mulți utilizatori și șansele tale de a aduna mai multe adrese de email vor crește.

4. Oferă conținut atractiv

Poți crea un ebook, un ghid sau un articol detaliat pe care să îl oferi utilizatorilor cu condiția de a se înscrie cu adresa de email.(vezi aici cum ar trebui să arate un formular conceput conform normelor GDPR)

5. Promovează-te în social media

Dacă vrei cât mai mulți abonați, atunci e o idee bună să îți promovezi conținutul sau campania de strângere de adrese în social media. În acest fel îți promovezi site-ul și ai mai multe șanse ca utilizatorii să afle de tine.

6. Adaugă un link la semnătura angajaților

Dacă ai mai mulți angajați care se folosesc de email pentru a comunica cu diverși clienți, o idee bună ar fi să adaugi la semnătura pe care o folosesc și un link către website. Așa, oamenii care vor primi email de la angajații tăi vor putea să se aboneze la conținutul furnizat de tine.

7. Organizează o campanie de confirmare

Dacă vrei să știi câte adrese din lista ta de emailuri mai sunt relevante, poți organiza o campanie de confirmare prin care utilizatorii își pot manifesta dorința de a primi în continuare informări de la tine sau nu.

Poate părea o soluție drastică, dar așa știi că persoanele care optează pentru a rămâne abonate chiar sunt interesate de ceea ce oferi tu. În plus, te poți folosi de modificările pe care trebuie să le faci oricum potrivit reglementărilor GDPR.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!