Află cum să alegi nişa de marketing afiliat

Marketing afiliat

mai 20
afla cum sa alegi nisa de marketing afiliat

Lupta în mediul online se dă pentru obţinerea de profit, aşa că trebuie să ştii exact ce trebuie să faci pentru a-l obţine. Dacă te-ai decis pentru un site de nişă, înainte de a merge mai departe, iată ce trebuie să afli.

Ce trebuie să faci înainte de alegerea nişei de activitate

Pentru că ţinta ta finală este obţinerea de profit, gândeşte-te dacă nişa pe care o vei alege este cea potrivită.

Analizează următoarele aspecte:

  • Ai pasiuni, hobby-uri legate de un anumit domeniu?
  • Stăpâneşti foarte bine informaţiile din domeniul respectiv?
  • Eşti atât de bun încât să poţi face diferenţa faţă de competitori?
  • Poţi obţine profit din toate aceste elemente?

Dacă răspunsul tău este “Da”, atunci deja ştii care va fi nişa în care vei activa. Dacă încă ai îndoieli, atunci vei beneficia de câteva sfaturi care să te ajute să alegi.

Cum să alegi o nişă profitabilă

Dacă hobby-ul tău nu se încadrează în genul celor care îţi pot aduce profit, nu dezarma. O analiză a pieţei şi ceva eforturi de adaptare şi poţi obţine bani foarte rapid. Cum poţi afla care este nişa cea mai profitabilă?

  • Sondează atât piaţa online, cât şi pe cea offline;
  • Observă care sunt tendinţele actuale şi de viitor pe piaţă;
  • Orientează-te către o nişă care vinde foarte bine şi este generatoare de profit;
  • Foarte important este numărul celor care sunt interesaţi de nişa respectivă.

Numărul persoanelor interesate echivalează cu nivelul de trafic şi de clientela pe care le vei avea. Nu te axa pe nişe care nu generează interes în rândul consumatorilor (decât dacă sunt profitabile şi nu există o concurenţă ridicată).

Mi-am ales nişa în care să activez. Ce trebuie să fac în continuare?

Este momentul să vezi dacă nişa respectivă este generatoare de căutări şi rezultate pe Google.

  • Caută cuvintele-cheie definitorii pentru aceasta şi vezi ce feedback primeşti în acest sens. În cazul în care rezultatele sunt prea puţine, atunci reorientează-te.
  • Foloseşte Google Trends pentru a observă care sunt tendinţele din nişa pe care doreşti să activezi.
  • Dacă nivelul de interes al clienţilor este stabil sau pe un trend ascendent, atunci vei obţine profit.
  • Fii atent şi la potenţialul nişei, dacă există diversitate de produse, dacă există alternative mai bune, etc.

Cât de importantă este concurenţa dintr-o nişă?

Competiţia pe o piaţă înseamnă nu doar rivalitate, ci motivaţie, ambiţie şi dorinţa de auto-depăşire. Ea poate aduce plus valoare nişei respective, doar dacă competitorii sunt de valori apropiate.

Iată ce trebuie să ştii despre concurenţii tăi:

  • Sunt branduri mari? Atunci vei avea nevoie să cunoşti SEO foarte bine pentru a le face concurenţă serioasă. Poţi folosi anunţurile şi reclamele de la Google Adwords pentru a te poziţiona pe piaţă.
  • Redirecţionarea reclamenlor converge către un singur competitor? Înseamnă că nivelul de concurenţă nu este atât de ridicat, ceea ce înseamnă oportunităţi pentru tine.

Planificarea cheltuielilor

Este foarte important să utilizezi un instrument de planificare a costurilor ocazionate de promovarea online. Keyword Planner şi Display Planner te vor ajuta să-ţi eficientizezi cheltuielile în funcţie de cuvintele-cheie şi reclame, aşa că vei putea să-ţi stabileşti o strategie adecvată.

Tot ceea ce-ţi mai rămâne de făcut acum este să porneşti la drum şi să obţii profit din nişa pe care vei activa!

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!