Analiză SEO (analiza cuvintelor cheie actuale)

Ai făcut o optimizare pentru cele mai importante cuvinte cheie din domeniu, știi că la un moment dat erai pe prima pagină, dar în rest nu ai alte informații

Vrei să știi exact toate cuvintele cheie la care apari în rezultatele căutărilor?

  • Vrei să afli pe ce loc apari când se caută anumite cuvinte cheie?
  • Vrei să afli câte căutări se fac lunar pe fiecare cuvânt cheie și câți vizitatori îți vin efectiv pe site de la fiecare cuvânt cheie în parte?
  • Vrei să afli cât de dificil este să faci optimizare pentru respectivul cuvânt cheie?

Traficul din cuvintele cheie secundare reprezintă 85% din potențialul trafic al site-ului tău. Îți permiți să-l ignori?

LeadMagnet.ro

Vrei să ai mai mulți vizitatori pe site?

Din păcate, majoritatea proprietarilor de site-uri nu urmăresc ce se întâmplă cu traficul site-ului, nu fac nici o analiză SEO și astfel pierd extrem de mult potențial trafic. Iar traficul înseamnă vânzări!

Uite ce ar trebui să faci DUPĂ ce ai publicat o pagină sau un articol, inclusiv în Social Media

  • Indexare motoare de căutare

Odată publicată pagina sau articolul ar trebui să informezi motoarele de căutare de apariția acestei noi pagini. Poți face acest lucru automat, dacă ai instalat un plugin sau modul special pentru acest lucru. Dacă nu faci asta automat atunci te poți autentifica în Search Console de la Google și să folosești opțiunea Fetch as Google.

  • Analiză SEO cu verificarea pozițiilor SERP (Search Engine Results Page)

Folosind diverse softuri poți verifica pe ce poziție se află site-ul tău la anumite cuvinte cheie. Pentru Goole va trebui să setezi să se folosească google.ro, nu google.com.

  • Linkuri externe

În funcție de poziția în SERP va trebui să generezi câteva linkuri care să ducă către respectiva pagină. Poți face acest lucru prin scrierea de articole și postarea lor în diverse directoare de articole, prin postarea pe rețelele sociale sau prin orice altă modalitate prin care îți poți genera un link către respectiva pagină (postare pe forumuri, comunicate de presă, comentarii la articole din același domeniu, postarea în diverse grupuri pe Faceboook sau în diverse colecții pe Google Plus etc.). Și, foarte important, aceste linkuri trebuie să fie de tip follow, adică să fie indexabile de Google.

  • Îmbunătățire SEO onpage

Fă optimizarea SEO onpage cât mai bună, respectând absolut tot ce trebuie respectat, de la prezența cuvântului cheie în titlu, subtitluri și paragrafe, folosind o densitate corespunzătoare, până la imagini și linkuri externe. Totul contează, până la cel mai mic detaliu!

  • Analiză SEO cu verificarea pozițiilor SERP

Folosind diverse softuri poți verifica pe ce poziție se află site-ul tău la anumite cuvinte cheie.

Când ai ajuns pe poziția dorită poți încetini ritmul, cu condiția ca respectiva pagină să nu fie una foarte importantă. Asta nu înseamnă să uiți de ea, din contra, o dată la câteva luni este recomandat să verifici din nou poziția în SERP printr-o nouă analiză SEO. Acest lucru este necesar deoarece concurența nu stă, iar motoarele de căutare își schimbă des algoritmii de indexare, așa că te poți trezi cu surprize în care să constați că erai pe prima pagină, iar acum nu mai ești nici măcar în top 100.

Acesta este secretul unui trafic în permanentă creștere

Analiza SEO îți aduce următoarele beneficii:

Vezi poziția în SERP

Atunci când site-ul tău are cel puțin câteva mii de cuvinte vei observa că încep să apară multe cuvinte sau expresii cheie mai lungi (long tail keywords) la care site-ul tău apare în SERP pe poziții mai bune sau mai puțin bune. Fără un soft specializat nu ai cum să ghicești care sunt aceste expresii cheie lungi, iar trendul este că utilizatorii fac căutări din ce în ce mai exacte, deci trebuie acordată o importanță sporită acestor expresii lungi.


Afli numărul de căutări

La fiecare cuvânt cheie afli numărul de căutări efectuat în fiecare lună în țara țintă, acel număr reprezentând un indiciu foarte bun asupra traficului potențial pe care l-ai putea avea dacă te-ai clasa pe primul loc. În funcție de titlul folosit, meta descrierea și cuvântul cheie, poți atrage chiar și 90% din clickurile celor care caută acel cuvânt cheie, cu condiția să apari pe prima poziția și să nu fie anunțuri plătite înaintea ta.


Afli cât trafic ai pe acel cuvânt cheie

Pe lângă numărul lunar de căutări afli și cât trafic îți vine în clipa de față de pe acel cuvânt cheie, și astfel vezi clar la ce creșteri de trafic te poți aștepta.


Afli cât de dificilă este optimizarea respectivă

Fiecare cuvânt cheie are o anumită dificultate la optimizare, în sensul că există mai multe sau mai puține site-uri care sunt optimizate pe acel cuvânt cheie. Cu cât există mai multe site-uri care se optimizează pentru acel cuvânt cheie, cu atât mai grea va fi optimizarea.


Citește părerile unor clienți mulțumiți

Cătălin Aramă Directorul Parcului pentru Tehnologia Informației Galați

ÎI RECOMAND PENTRU PROIECTE DE ORICE MĂRIME

Activând în mijlocul societăților din industria IT, și în special în domeniul online, am putut remarca faptul că echipa LeadMagnet.ro și-a îndeplinit întotdeauna promisiunile. Sunt talentați și serioși, iar acest lucru îi recomandă pentru proiecte de orice mărime.

NU CREDEAM CĂ PROMOVAREA FUNCȚIONEAZĂ ATÂT DE BINE

Sincer, sunt uimită! Nu credeam că promovarea funcționează atât de bine chiar și la persoanele care de regulă vin la stomatolog doar când nu mai pot de durere, însă se pare că m-am înșelat, cu un marketing bun vinzi orice! Acum nu mai am perioade moarte.

Iuliana Irimia Cabinetul Stomatologic Idento Iași

COMANDĂ ANALIZĂ SEO

Analiza SEO îți arată de unde poți obține trafic suplimentar pe site. Primești analiza SEO într-un fișier Excel și vei putea ordona datele după ce criteriu dorești.

39 € - plată unică

ÎȚI RETURNĂM BANII DACĂ NU GĂSIM DATE

Comandă Analiză SEO și dacă nu găsim minim 20 de cuvinte cheie la care te clasezi în Top 100, îți returnăm banii!

Nu știi cât de utilă îți este analiza SEO?

E simplu, vei vedea foarte clar, dintr-o privire, unde există un potențial mare de trafic suplimentar. Faci mici ajustări pe respectiva pagină, te vei clasa mai bine, și asta înseamnă mai mult trafic. Vei primi analiza într-un fișier Excel și vei putea ordona datele după ce criteriu dorești. Imediat vei găsi un link către un fragment de analiză SEO făcută pentru un site. Uită-te la rândurile cu margine verde, acolo există un număr mare de căutări, trafic care se pierde din cauză că site-ul respectiv nu se clasează bine pe acele cuvinte cheie. Coloanele care te interesează sunt C (poziția pe care se află site-ul acum), F (numărul lunar de căutări pe acel cuvânt cheie în România) și I (cât trafic îți vine lunar pe site de pe acel cuvânt cheie). Diferența dintre coloana I și coloana C reprezintă traficul maxim pe care îl poți câștiga dacă te-ai clasa pe locul 1 la acel cuvânt cheie. Click aici pentru a vedea mostra de analiză pe tot ecranul. Asta vei primi și tu!

COMANDĂ ANALIZĂ SEO

Analiza SEO îți arată de unde poți obține trafic suplimentar pe site. Primești analiza SEO într-un fișier Excel și vei putea ordona datele după ce criteriu dorești.

39 € - plată unică