Cum obții mai multe like-uri pe Facebook
Ian 18

Cum obții mai multe like-uri pe Facebook (II)

Promovare Facebook , Social Media

Câștigă mai multe like-uri la pagina ta de Facebook prin acești pași simplu de urmat. Organizează un concurs cu premii atractive și cu reguli simple. Asociază-te cu alte brand-uri (nu competitori direcți) și comunități și promovați-vă reciproc. Creează reclame pe care să le targhetezi foarte bine, în așa fel încât conținutul să ajungă acolo unde […]

Mai mult
Cum obții mai multe like-uri pe Facebook
Ian 15

Cum obții mai multe like-uri pe Facebook (I)

Promovare Facebook , Social Media

Câștigă mai multe like-uri la pagina ta de Facebook prin acești pași simplu de urmat. Completează toate datele despre afacere, inclusiv date de contact și adresa. Pentru o pagină mai ușor de găsit alege un nume ușor de reținut (de obicei numele brand-ului și imagini reprezentative pentru cover și profil. Investește în conținut de calitate […]

Mai mult
Reguli de bună purtare pe Facebook
Ian 12

Reguli de bună purtare pe Facebook

Promovare Facebook

Un comportament inadecvat îți poate distruge reputația, indiferent că ești brand ori persoană publică  Postările pot deveni un adevărat fiasco dacă nu îți cunoști audiența. Nu posta într-una același tip de conținut, fie că sunt articole, video-uri sau imagini.  Dacă nu cumva vrei să lași impresia că nu e nimeni la celălalt capăt al ”firului”, […]

Mai mult
4 tactici SEO pentru incepatori
Ian 09

4 tactici SEO pentru începători

SEO

Pentru început este suficient să știi regulile de bază și cum să le aplici Folosește instrumente specifice pentru a obține informații despre viteza site-ului sau despre erori pe care altfel le-ai trece cu vederea. Adaugă cuvinte cheie în titlu, url-ul paginii, în atributul ALT al imaginii, în conținut și meta descriere. Creează conținut care să-ți […]

Mai mult
Importanța culorilor în marketing
Ian 06

Importanța culorilor în marketing

Marketing afiliat

Descoperă cum anumite culori pot influența comportamentul consumatorilor. Culorile joacă un rol important în toate aspectele vieții noastre, iar marketing-ul nu face excepție. Așa de mult contează o culoare încât aceasta te poate determina dacă să cumperi sau nu un produs. Marile companii testează întotdeauna culorile pe care le folosesc la reclame, bannere sau butoanele […]

Mai mult
Cum organizezi un concurs de succes pe Facebook
Ian 03

Cum organizezi un concurs de succes pe Facebook

Promovare Facebook

Organizarea unui concurs este una dintre cele mai simple metode de promovare pe rețeaua de socializare. Utilizatorii Facebook sunt atrași mai degrabă de un conținut interactiv decât de unul static. Conținut interactiv înseamnă sondaje, concursuri, quiz-uri, infografice și ebook-uri interactive, calculatoare diverse, jocuri, etc. Nu poți posta un concurs pe pagina personală de Facebook. Nu […]

Mai mult
3 tactici post vânzare pe care trebuie să le încerci
Dec 26

3 tactici post vânzare pe care trebuie să le încerci

Vânzări pe site

Pentru a crește gradul de loializare al clienților trebuie să abordezi anumite tactici post vânzare Identifică interesele clientului și orientează-te către acestea atunci când concepi un email post vânzare. Segmentarea listei de e-mailuri te va ajuta să te conectezi mai bine cu clienții și să le livrezi conținut personalizat și de calitate. Fii atent la […]

Mai mult
Dec 21

Oferte limitate: Cum îți convingi audiența să cumpere

Marketing afiliat , Vânzări pe site

Ofertele limitate speculează dorința consumatorilor de a pune mâna pe un chilipir. Evidențiază perioada de valabilitate și folosește butoane CTA (call-to-action) precum ”Ultima zi!”, ”Valabil doar azi” sau ”Valabil până la miezul nopții”. Prezintă beneficiile cu texte precum ”Ia-ți cadoul gratuit” sau ”Economisește pentru Sărbători”, sau alte îndemnuri asemănătoare. Descrie cât mai succint oferta și […]

Mai mult
Titluri și descrieri meta mai lungi în Google SERP
Dec 18

Titluri și descrieri meta mai lungi în Google SERP

SEO

Deși modificările nu au fost anunțate oficial, acestea au toate șansele să devină permanente. Schimbarea pare să fi avut loc încă din luna mai, dar abia recent a fost sesizată de către internauți. Titlurile pot conține acum chiar și 70-71 de caractere, față de maximum 60. Meta descrierile s-au lungit de la două la trei […]

Mai mult