Cum și de ce să alegi o agenție SEO
nov. 23

Cum și de ce să alegi o agenție SEO

Internet Marketing , SEO

 Search Engine Optimization (SEO) este o parte importantă a marketingului digital, fără de care alte componente ale acestuia (precum email marketing, PPC, etc.) nu ar putea funcționa la parametri optimi.  Pentru companiile mari și cu buget pe măsură poate fi mai simplu să-și formeze propria echipă, însă pentru altele este mai avantajos să apeleze la […]

Mai mult
Vrei mai mult profit din marketing afiliat? Iată 4 strategii folosite de experți
nov. 19

Vrei mai mult profit din marketing afiliat? Iată 4 strategii folosite de experți

Marketing afiliat

 Principalul scop al experților în marketing afiliat este să îi ajute pe consumatori să găsească produselele de care au nevoie.  Pentru a capta atenția audienței, însă, și pentru a-și crește și profitul, specialiștii folosesc câteva strategii de bază în domeniu.  În final, totul se rezumă la a furniza informații valoroase pentru clienți, la construirea unei […]

Mai mult
Importanța transparenței brandului în social media
nov. 11

Importanța transparenței brandului în social media

Social Media

 Ce înseamnă să fiu transparent? Dar autentic? Cât de mult trebuie să las să se vadă din ceea ce se întâmplă în spatele afacerii?  Întrebările acestea te pot reține din a arăta clienților adevărata ta față, însă răspunsul este mai simplu decât crezi.  Și nu, acest principiu nu este valabil doar pentru marile afaceri. Se […]

Mai mult
Beneficiile blogging-ului pentru micile afaceri
nov. 05

Beneficiile blogging-ului pentru micile afaceri

Internet Marketing

 Orice proprietar de afacere care stăpânește în mod rezonabil exprimarea în limba română poate posta pe un blog.  Deși e important să scrii și să te exprimi cât mai corect, oamenii apreciază mai mult conținutul informativ, care îi ajută într-o oarecare măsură, și mai puțin corectitudinea (din punct de vedere gramatical) celor scrise.  Postările pe […]

Mai mult
Emoji marketing. Ce să faci și ce nu pentru a avea succes
oct. 25

Emoji – Când le folosești și când mai bine te abții

Social Media

 Termenul ”emoji” și semnificația acestuia a devenit cunoscut odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare.  Emoji-urile erau folosite inițial doar în cadrul conversațiilor între prieteni, însă în ultimii ani au început să fie folosite cu succes și în cadrul comunicărilor brand-client.  Înțeles și pus în practică ținând cont de audiență și preferințele acesteia, emoji marketing poate […]

Mai mult
1 2 3 11