Importanța transparenței brandului în social media
nov. 11

Importanța transparenței brandului în social media

Social Media

 Ce înseamnă să fiu transparent? Dar autentic? Cât de mult trebuie să las să se vadă din ceea ce se întâmplă în spatele afacerii?  Întrebările acestea te pot reține din a arăta clienților adevărata ta față, însă răspunsul este mai simplu decât crezi.  Și nu, acest principiu nu este valabil doar pentru marile afaceri. Se […]

Mai mult
Beneficiile blogging-ului pentru micile afaceri
nov. 05

Beneficiile blogging-ului pentru micile afaceri

Internet Marketing

 Orice proprietar de afacere care stăpânește în mod rezonabil exprimarea în limba română poate posta pe un blog.  Deși e important să scrii și să te exprimi cât mai corect, oamenii apreciază mai mult conținutul informativ, care îi ajută într-o oarecare măsură, și mai puțin corectitudinea (din punct de vedere gramatical) celor scrise.  Postările pe […]

Mai mult
Emoji marketing. Ce să faci și ce nu pentru a avea succes
oct. 25

Emoji – Când le folosești și când mai bine te abții

Social Media

 Termenul ”emoji” și semnificația acestuia a devenit cunoscut odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare.  Emoji-urile erau folosite inițial doar în cadrul conversațiilor între prieteni, însă în ultimii ani au început să fie folosite cu succes și în cadrul comunicărilor brand-client.  Înțeles și pus în practică ținând cont de audiență și preferințele acesteia, emoji marketing poate […]

Mai mult
Cum îți afectează afacerea un website care se încarcă greu
oct. 17

Legătura dintre viteza de încărcare a site-ului și succesul afacerii

Internet Marketing , Vânzări pe site

 Una dintre caracteristile tehnice esențiale ale unui website, cu un impact major asupra vânzărilor, este viteza de încărcare.  Deși nu mulți acordă atenția necesară acestui aspect, lucrurile sunt foarte clare: cu cât site-ul se încarcă mai greu, cu atât rata de conversie scade.  Potrivit analizelor în domeniu, se pare că o viteză de încărcare mai […]

Mai mult
4 feluri în care îți poți păstra clienții fideli
oct. 14

4 feluri în care îți poți păstra clienții fideli

Vânzări pe site

Atragerea de noi clienți este o sarcină dificilă pentru orice marketer sau proprietar de afacere și majoritatea se axează mai mult pe acest aspect, însă la fel de importantă este și retenția clienților. 40% din veniturile unui magazin online vin din partea clienților existenți. O campanie de promovare în care targetezi clienți existenți poate atinge […]

Mai mult
Ce calități trebuie să cauți la un marketer
oct. 06

Ce calități trebuie să cauți la un marketer

Internet Marketing

Marketing-ul reprezintă o parte importantă din strategia de promovare a unei afaceri, iar persoana care se ocupă de asta trebuie să îndeplinească anumite condiții specifice. În afară de studiile și experiența în domeniu, trebuie să te asiguri că viitorul angajat are și anumite calități precum modestie, creativitate, ambiție, etc. Cea mai importantă calitate a unui […]

Mai mult
4 mituri despre content marketing
oct. 03

4 mituri despre content marketing

Internet Marketing

 Printre proprietarii de afaceri circulă destul de multe mituri cu privire la content marketing, fapt care poate fi descurajant pentru cei care nu știu cum să se mai promoveze.  O strategie de conținut te poate ajuta în etapa de brand awareness, poate atrage mai mult trafic către website și, în cele din urmă, să îți […]

Mai mult
Lista celor mai importanți termeni din marketing afiliat
sept. 29

Lista celor mai importanți termeni din marketing afiliat

Marketing afiliat

 Marketingul afiliat este o bună sursă de venit pentru cei care i-au deslușit tainele de ani buni. Dacă însă ești la început de drum, poate fi dificil să te pui la curent cu toți termenii folosiți și cu semnificația lor. Cu siguranță mulți dintre voi ați renunțat să aderați la un program de afiliere din cauză că […]

Mai mult
Cum transformi conținutul vechi în content video atrăgător
sept. 27

Cum transformi conținutul vechi în content video atrăgător

Internet Marketing

Este păcat ca un text muncit, bine documentat și extrem de util pentru audiență să rămână într-un colț uitat al blogului sau website-ului tău. Dacă acesta a avut rezultate bune (creșterea numărului de vizitatori, a lead-urilor, vânzărilor, etc.) la momentul publicării, te poți folosi din nou de succesul acestuia prin readucerea lui la viață cu […]

Mai mult
1 2 3 10