dec. 06

Importanța testimonialelor

Vânzări pe site

Testimonialele, sau review-urile, recenziile, sunt principalul factor declanșator a 20 – 50% din totalul achizițiilor făcute, ele depășind chiar și prețul. Îți permiți să renunți chiar și la jumătate din vânzări doar pentru că nu crezi că funcționează? Poziția testimonialelor contează Da, poziția contează, așa cum contează poziția fiecărui element de pe pagină. Și nu, […]

Mai mult
dec. 02

AB Testing / Split Testing

Vânzări pe site

Ce este AB Testing / Split Testing? AB Testing reprezintă procedeul prin care se testează în paralel 2 elemente de același fel, care au o singură deosebire. Elementele se afișează aleator vizitatorilor site-ului, în proporții relativ similare, iar un soft special de analiză va determina care din cele 2 variante aduca mai multe conversii. De […]

Mai mult
nov. 26

Cum prezentăm produsul sau serviciul ca să vindem?

Vânzări pe site

Crezi că există vreo regulă în prezentarea serviciilor sau produselor tale în așa fel încât să vinzi mult mai mult sau ești de părere că prețul face diferența? Într-adevăr, prețul contează în orice, însă vânzările pot crește fără a umbla la preț, prin simpla refacere a modului de prezentare a produsului sau serviciului vândut. Cum […]

Mai mult
Fani Facebook
nov. 21

De ce vrem fani Facebook?

Promovare Facebook

Numărul fanilor pe care îi are o pagină de Facebook, adică numărul persoanelor care au dat Like paginii, reprezintă la prima vedere popularitatea respectivei pagini și numărul de persoane care ar putea primi în news feed-ul lor postările paginii. Însă puține persoane știu dedesubturile modului în care fanii pot fi folosiți pentru a crește vânzările. […]

Mai mult
1 9 10 11