Ce calități trebuie să cauți la un marketer
oct. 06

Ce calități trebuie să cauți la un marketer

Internet Marketing

Marketing-ul reprezintă o parte importantă din strategia de promovare a unei afaceri, iar persoana care se ocupă de asta trebuie să îndeplinească anumite condiții specifice. În afară de studiile și experiența în domeniu, trebuie să te asiguri că viitorul angajat are și anumite calități precum modestie, creativitate, ambiție, etc. Cea mai importantă calitate a unui […]

Mai mult
4 mituri despre content marketing
oct. 03

4 mituri despre content marketing

Internet Marketing

 Printre proprietarii de afaceri circulă destul de multe mituri cu privire la content marketing, fapt care poate fi descurajant pentru cei care nu știu cum să se mai promoveze.  O strategie de conținut te poate ajuta în etapa de brand awareness, poate atrage mai mult trafic către website și, în cele din urmă, să îți […]

Mai mult
Lista celor mai importanți termeni din marketing afiliat
sept. 29

Lista celor mai importanți termeni din marketing afiliat

Marketing afiliat

 Marketingul afiliat este o bună sursă de venit pentru cei care i-au deslușit tainele de ani buni. Dacă însă ești la început de drum, poate fi dificil să te pui la curent cu toți termenii folosiți și cu semnificația lor. Cu siguranță mulți dintre voi ați renunțat să aderați la un program de afiliere din cauză că […]

Mai mult
Cum transformi conținutul vechi în content video atrăgător
sept. 27

Cum transformi conținutul vechi în content video atrăgător

Internet Marketing

Este păcat ca un text muncit, bine documentat și extrem de util pentru audiență să rămână într-un colț uitat al blogului sau website-ului tău. Dacă acesta a avut rezultate bune (creșterea numărului de vizitatori, a lead-urilor, vânzărilor, etc.) la momentul publicării, te poți folosi din nou de succesul acestuia prin readucerea lui la viață cu […]

Mai mult
Lista celor mai importanți termeni din marketing online
sept. 19

Lista celor mai importanți termeni din marketing online

Internet Marketing

Marketing-ul online câștigă din ce în ce mai mult teren față de cel tradițional și tot mai mulți proprietari de afaceri încep să se promoveze în acest mediu. Cu toate acestea, puțini sunt cei care știu cu exactitate ce semnifică toți acei termeni folosiți de specialiști, mare parte în engleză. Mai jos vei putea găsi […]

Mai mult
Digital marketing: Ce greșeli faci și cum să le eviți
sept. 06

Digital marketing: Ce greșeli faci și cum să le eviți

Internet Marketing

Marketingul digital reprezintă calea modernă și eficientă de promovare a afacerii și de creștere a vânzărilor. Principalele greșeli pe care le poți comite în implementarea unei astfel de campanii sunt: concentrarea atenției doar către social media, ignorarea importanței mobile marketing-ului, a SEO și a UX-ului, dar și postarea continuă a aceluiași tip de conținut. Dacă […]

Mai mult
Influencer marketing. Cum alegi un influencer pentru brandul tău
aug. 30

Influencer marketing. Cum alegi un influencer pentru brandul tău

Marketing afiliat , Vânzări pe site

Conceptul de influencer marketing descrie alegerea unui brand de a se promova prin intermediul uneia sau mai multor persoane cu un grad mare de influență în mediul online. Există trei mari categorii de influenceri, în funcție de popularitate: micro-influenceri, macro-influenceri, mega-influenceri. Acest tip de marketing se împarte (ca și conceptul general) în alte două mari […]

Mai mult