De ce să NU cumperi o listă de e-mail-uri
aug. 10

De ce să NU cumperi o listă de e-mail-uri

Internet Marketing

În primul rând, o listă de e-mailuri construită ca la carte nu va fi disponibilă pentru vânzare. În al doilea rând, destinatarul îți va marca e-mail-ul ca fiind spam pentru că nu te cunoaște și nu vrea să primească informări de la tine, știind că nu și-a dat acordul pentru asta. Pe de altă parte, […]

Mai mult
Cum faci din blogging o afacere de succes
aug. 08

Cum faci din blogging o afacere de succes

Internet Marketing , Marketing afiliat

Nu este suficient să postezi doar articole care ție ți se par interesante. Trebuie să ții cont de algoritmul motoarelor de căutare și diferitele tehnici de promovare. Stilul de scris trebuie să fie cât mai prietenos, iar articolele foarte bine structurate, ușor de parcurs. Postează conținut original și articole cu informații reale și verificate. Pentru […]

Mai mult
O scurtă istorie a marketingul afiliat
aug. 04

O scurtă istorie a marketingului afiliat

Marketing afiliat

Conceptul de marketing afiliat exista încă înainte de apariția Internetului. Primul program de afiliere a fost implementat în anul 1989, de către William J. Tobin, fondatorul PC Flowers & Gifts. În 1996, compania Amazon a lansat un program de afiliere mult mai bine pus la punct, program ce a atras rapid interesul americanilor și nu […]

Mai mult
Link building - Sfaturi pentru începători
aug. 01

Link building – Sfaturi pentru începători

Internet Marketing , SEO

Link building-ul este una dintre cele mai importante acțiuni pe care le poți face pentru a-ți crește vizibilitatea în mediul online și a obține un ranking mai bun în motoarele de căutare. Deși mulți o subestimează, plasarea de link-uri interne în cadrul conținutului de pe site este una dintre cele mai simple și utilizate strategii […]

Mai mult
Cum creezi un lead magnet de succes. Idei și exemple
aug. 01

Cum creezi un lead magnet de succes. Idei și exemple

Marketing afiliat

Cei mai buni magneți de lead-uri pe care îi poți folosi pentru a crește traficul și rata de conversie Un magnet de lead-uri reprezintă o resursă sau un alt element de valoare de care te folosești pentru a colecta cât mai multe lead-uri. Printre cele mai populare tipuri de lead magnets sunt: e-book-urile, rapoartele, videoclipurile, […]

Mai mult
Google va marca toate site-urile http ca fiind nesigure
iul. 23

Google va marca toate site-urile http ca fiind nesigure

Internet Marketing

Începând cu luna iulie și odată cu lansarea Chrome 68, Google va marca toate site-urile accesate prin conexiuni http nesecurizate ca fiind nesigure. Obligativitatea de a folosi un certificat SSL datează încă din anul 2017, însă este valabilă doar pentru website-urile noi. Pentru site-urile deja existente, conexiunea de tip https nu este obligatorie, însă dacă […]

Mai mult
Rebranduire de zile mari la Google
iul. 17

Rebranduire de zile mari la Google

Internet Marketing

Adio Google Adwords și DoubleClick, bun venit Google Ads și Google Marketing Platform Google schimbă total fața soluțiilor cu care te-a obișnuit de mai bine de 20 de ani (18 în cazul AdWords) și îți pune la dispoziție trei noi platforme simplificate. Google Adwords devine Google Ads, DoubleClick pentru advertiseri și Google Analytics 360 devin […]

Mai mult
Cum atragi mai mult trafic pe site-ul tău de afiliat
iul. 08

Cum atragi mai mult trafic pe site-ul tău de afiliat

Marketing afiliat

Evită cuvintele cheie prea competitive și orientează-te mai mult pe cele specifice nișei tale. Folosește cuvinte cheie cu intenție comercială, cum ar fi ”reducere”, ”ofertă” și renunță la cele foarte generale. Întotdeauna urmărește performanțele site-ului și adu modificări atunci când situația o cere. Pentru și mai mult trafic, o rată de conversie mai bună și, […]

Mai mult