Cele mai importante tactici în inbound marketing

Marketing afiliat

mart. 10
Cele mai importante tactici în inbound marketing

Care sunt principalele tactici de inbound marketing și cum le folosești în avantajul tău

  • Cunoașterea conceptului de inbound marketing și a tacticilor reprezentative pentru acesta te poate ajuta să îți îmbunătățești campaniile de marketing și să generezi mai multe lead-uri.
  • Crearea de conținut util și de calitate este cel mai important aspect din inbound marketing.
  • Pentru a obține rezultate cât mai bune de pe urma conținutului creat, folosește la capacitate maximă funcțiile rețelelor de socializare.
  • Email marketing-ul este o altă strategie eficientă de promovare, atât în ceea ce privește costurile, dar și rezultatele obținute.

Cu siguranță marile companii știu asta și sunt la curent cu ultimele tendințe în marketing, dar problema e defapt la firmele mici. Aici lucrurile se pot mișca mult mai greu uneori și mai ales acolo unde nu există personal specializat. Și, ca să fim sinceri, ce afacere la început de drum își permite să investească în strategii de marketing? Nu prea multe, din păcate. Accentul cade, forțat, pe supraviețuirea fiscală. Iar atunci fiecare se descurcă cum poate, învață din mers tot ce ține de creșterea unei afaceri, de la înființare și până la prima vânzare.

Dacă ești în aceeași situație, iată ce ar trebui să știi concret despre inbound marketing și care sunt principalele tactici pe care poți să le aplici și tu.

Conținut

Crearea de conținut este partea cea mai importantă din marketingul de tip inbound. Majoritatea companiilor care se respectă investesc în conținut de calitate și optimizarea acestuia pentru motoarele de căutare (SEO).

Cum ar trebui să arate un conținut care să atragă mai multe lead-uri și, automat, să aducă mai multe vânzări?

1. Optimizare ca la carte

Alege cuvintele cheie potrivite afacerii tale și organizează conținutul în jurul lor, astfel încât să furnizezi clienților informații folositoare, de calitate. Abia mai apoi te poți concentra pe partea tehnică a SEO și anume meta-taguri, densitate cuvinte cheie, linkuri, formatare, etc.

2. Apel la acțiune

Orice conținut, oricât de bun ar fi, dacă nu are un buton call-to-action care să îl îndemne pe client să facă o mișcare, nu va da rezultate. Puțini sunt cei care vor citi complet un text de câteva mii de cuvinte, de exemplu, dar majoritatea vor reacționa la un astfel de buton.

Social Media

Conținutul de calitate de care vorbeam mai sus ar putea fi scris degeaba dacă nu este distribuit pe una sau mai multe din rețelele de socializare populare în prezent: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Snapchat.

Pentru a stârni cât mai multe reacții în acest mediu, folosește hashtag-uri, location tag-uri (în special pe Instagram) și setează descrieri cât mai interesante și interactive pentru conținutul postat. Cu cât stârnești mai multe emoții, cu atât vei obține mai multe reacții și o mai bună vizibilitate. Și cu cât te văd mai mulți oameni cu atât va crește și încrederea clienților în brand-ul tău.

E-Mail

Email marketing-ul este o strategie eficientă de promovare, atât în ceea ce privește costurile, dar și rezultatele obținute. Astfel, o campanie de email marketing bine pusă la punct și orientată către audiența potrivită poate genera rezultate mult mai bune decât o altă strategie mai costisitoare de marketing, cum ar fi reclamele, de exemplu.

Pentru a obține cât mai multe adrese pentru lista de email-uri, încurajează utilizatorii să se aboneze la newsletter și optimizează-ți site-ul în așa fel încât această operațiune să fie cât mai ușor de realizat.

Așadar, în concluzie, dacă vrei să fii cât mai aproape de client, asigură-te că urmezi măcar aceste tactici de bază din marketingul de tip inbound, cu mențiunea că nu trebuie să te plafonezi, ci să explorezi continuu noi metode de promovare și creștere a vânzărilor. Și dacă la inbound marketing mai adaugi și ceva din outbound marketing, cu atât mai bine. Avantaj tu.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!