Marketing afiliat. Cum alegi cele mai bune produse pentru afiliere

Marketing afiliat

aug. 27
Cum alegi cele mai bune produse pentru afiliere
  •  Ultimul lucru pe care ți-l dorești este să pierzi timp și bani promovând produse pentru afiliere care îți aduc comisioane mult prea mici ori de care consumatorii nu sunt interesați.
  •  Înainte de a promova un produs, verifică ce comision oferă vânzătorul pentru acesta, dacă există cerere din partea audienței, precum și dacă este de calitate.
  •  De asemenea, nu uita să te interesezi ce materiale suport îți pune la dispoziție advertiserul pentru a promova cât mai eficient produsul ori serviciul respectiv.

Pentru a te bucura de succes de pe urma marketingului afiliat nu este suficient doar să aderi la un program și să începi promovarea produsului/serviciului ales. La fel de important este să alegi și produsele potrivite atât pentru tine (pentru a ști să le prezinți cât mai bine), cât și pentru audiența ta.

În plus, nu ar strica să te informezi și cu privire la suportul oferit de advertiser în promovarea produsului, dacă acesta este de calitate și dacă, mai presus de toate, este căutat pe piață.

Așadar, dacă nu vrei să ajungi în situația de a pierde timp și bani (presupunând că vei alege promovarea plătită), este esențial să ții cont de anumite aspecte:

1. Calitatea produsului

Sigur că există și afiliați ce promovează anumite produse pentru afiliere de o calitate îndoielnică, singurul lor scop fiind acela de a-și încasa comisionul. Însă o astfel de abordare nu va funcționa la nesfârșit. Dacă vrei să faci marketing afiliat mult timp de acum înainte și dacă vrei să îți crești propria audiență, care să aibă încredere în tine, trebuie să îți alegi produsele cu grijă.

Poți verifica acest aspect (calitatea) în mai multe feluri.

În primul rând, poți cumpăra chiar tu produsul și să îl testezi.

În al doilea rând, nu strică niciodată să citești recenziile de pe pagina produsului, pe site-ul vânzătorului. Dacă acesta are mai multe review-uri negative decât pozitive ar fi bine să mergi mai departe.

2. Comisionul

Unul dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie să le verifici și de care depinde succesul afacerii tale, în afară de calitatea produsuli, este comisionul pe care îl vei încasa de pe urma vânzării lui.

Astfel, înainte de a alege un produs și un program de afiliere, uită-te la ce comision ai putea încasa în urma unei vânzări. De asemenea, nu strică să urmărești și produse pentru afiliere ori servicii ce ți-ar putea aduce un venit recurent.

3. Materiale suport

Majoritatea companiilor care au programe de afiliere oferă de obicei materiale suport de calitate pentru a te ajuta la promovarea produselor, precum bannere, tot felul de grafice de calitate, diferite tipuri de conținut gratuit (de exemplu, texte pentru e-mail-uri și chiar articole, pe care trebuie să le rescrii pentru a crea propriul tău conținut, original) și multe altele.

De asemenea, nu uita să verifici dacă respectiva companie sau platforma de afiliere cu care intenționezi să lucrezi are o pagină de suport pentru afiliați și dacă, mai presus de toate, oferă suport și îndrumare celor la început de drum.

4. Cerere

Analizează un pic piața și încearcă să observi cât de căutat sau popular este un anumit produs printre utilizatori. Aceste informații le poți obține chiar de pagina vânzătorului/platformei de afiliere, din social media ori printr-o simplă căutare pe Google.

În cazul în care descoperi că produse pentru afiliere alese nu se află printre preferințele utilizatorilor, orientează-te către altele. Așa cum am spus și mai sus, nu are rost să investești în promovare pentru un lucru care știi că nu îți va aduce niciun venit.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!