Cum ar fi să primești mai multe mesaje pe pagina ta de business?

Promovare Facebook

feb. 20
Cum ar fi să primești mai multe mesaje pe pagina ta de business?

Folosind Facebook Messenger, riscul de a pierde contactul cu clienții scade considerabil (comparativ cu comunicarea prin e-mail)

  • Posibilitatea de a aborda un brand pe messenger – și de a primi și răspuns, evident – le dă utilizatorilor încrederea că pornesc un dialog cu un om, nu cu o companie.
  • Trimiterea de informări prin Facebook Messenger poate fi mai eficientă deoarece notificările de aici le apar utilizatorilor și în ecranul de blocare al telefonului, făcându-le mai greu de ratat.
  • Riscul de a pierde contactul cu clientul este mult mai mic.
  • Dacă vrei să îți încurajezi fanii să trimită cât mai multe mesaje, începe prin a modifica butonul default CTA din pagină în ”Trimite mesaj (Message Us)”.

De ce să vrei mai multe mesaje pe Messenger?

În primul rând, ești mai aproape de clienți și de fani, în general. Brandul devine mai uman, cumpărătorul mai sensibil și cumpărăturile mai ușoare. Căci este mult mai simplu pentru un potențial client să facă o comandă, de exemplu, prin intermediul unui mesaj, decât dacă ar completa un formular stufos. În plus, dacă apar nelămuriri sau neînțelegeri acestea pot fi rezolvate pe loc.

Pe de altă parte, relația dintre brand și clienți va fi mult mai ușor de întreținut. De exemplu, dacă se trimite doar un e-mail cu o anumită ofertă către un eventual client acesta poate fi văzut prea târziu sau poate chiar nu va fi deschis deloc. În schimb, trimiterea de informări prin Facebook Messenger poate fi mai eficientă. Notificările de aici le apar utilizatorilor și în ecranul de blocare al telefonului, făcându-le imposibil de ratat. Riscul de a pierde contactul cu clientul este mult mai mic.

Cum să primești mai multe mesaje pe pagina de Facebook

1. Răspunde prompt

Sigur că poți opta pentru boți pentru a răspunde imediat la mesaje, dar nu ar fi mai plăcut (pentru clienți) să răspunzi chiar tu? Bineînțeles, asta depinde de dimensiunea afacerii și de numărul de mesaje primite zilnic. La sute de mesaje ar fi destul de dificil să răspunzi în persoană, dar dacă este vorba de mai puține de atât merită efortul de a răspunde personal fiecărui client în parte.

Un alt aspect important, zic eu, este să nu fii prea scorțos. Până la urmă este vorba despre un mediu conversațional, liber, și este păcat să nu profiți. Aici poți arăta cu ușurință personalitatea brandului tău (sau pe care îl reprezinți) și te poți folosi pentru asta de gif-uri sau emoticoane care să îți și distreze audiența.

2. Optimizează-ți pagina

Dacă vrei să îți încurajezi fanii să trimită cât mai multe mesaje, începe prin a modifica butonul default CTA din pagină în ”Trimite mesaj (Message Us)”. Apoi, în descriere poți face apel la utilizatorii care ți-au apreciat sau nu pagina, să te contacteze prin Messenger.

3. Activează răspunsurile instant

Răspunsurile instant sunt mesaje setate automat ca primă reacție a Paginii tale la mesajele noi. De exemplu, poți folosi mesajul de răspuns instant pentru a-ți anunța clienții că le vei răspunde în curând sau pentru a le mulțumi că au luat legătura cu Pagina ta. Le poți activa foarte ușor din seetările paginii.

De reținut este faptul că răspunsurile instant nu sunt incluse în rata sau timpul de răspuns ale paginii.

4. Promovează-te

De ceva timp există și posibilitatea de a distribui reclame în Messenger, iar tot mai multe afaceri încep să profite de asta. Messenger Ads sunt cele mai noi tipuri de ad-uri de pe Facebook. Le poți crea ca pe oricare alt ad – setezi audiența, obiective, etc. -, dar în plus le poți permite utilizatorilor să te contacteze direct din reclamă. Pentru asta însă trebuie să faci setările potrivite în Messsenger. Cum lucrurile sunt la început aici, nu strică să faci mai multe teste înainte de a investi efectiv într-o astfel de reclamă.

Un brand care ia în serios partea de promovare și marketing va profita de toate instrumentele puse la dispoziție de platformele de social media, în timp ce afacerile fragile se vor mulțumi să meargă pe căile bătătorite deja de alții. Tu unde te situezi?

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!