Cum atragi mai mult trafic pe site-ul tău de afiliat

Marketing afiliat

iul. 08
Cum atragi mai mult trafic pe site-ul tău de afiliat
  • Evită cuvintele cheie prea competitive și orientează-te mai mult pe cele specifice nișei tale.
  • Folosește cuvinte cheie cu intenție comercială, cum ar fi ”reducere”, ”ofertă” și renunță la cele foarte generale.
  • Întotdeauna urmărește performanțele site-ului și adu modificări atunci când situația o cere.
  • Pentru și mai mult trafic, o rată de conversie mai bună și, automat, mai multe comisioane, nu ezita să te adresezi și utilizatorilor din alte țări.

Deși aloci ore întregi site-ului tău de afiliat, creezi conținut de calitate și te folosești de diferite tactici de marketing, rezultatele întârzie să apară. Traficul nu este foarte mare, iar rata de conversie lasă de dorit.

Cum poți schimba asta?

Iată patru sfaturi simple, ușor de pus în practică, și cu rezultate foarte bune, în cele ce urmează.

1. Evită cuvintele cheie prea competitive

Atunci când ai cercetat ce cuvinte cheie generează mai mult trafic, din aria ta de activitate bineînțeles, este posibil să te fi orientat către cele foarte populare, competitive. Însă asta nu e cea mai bună alegere.

De exemplu, dacă ai un site dedicat amenajării și îngrijirii grădinii, este foarte ușor să cazi în capcana cuvintelor cheie foarte populare. Evită să alegi cuvinte de genul ”grădină”, ”amenajări grădini”, etc. și orientează-te către unele mai specifice.

În funcție de nișa ta, poți folosi expresii de genul ”cum plantezi un trandafir”, ”sfaturi îngrijire orhidee”, și așa mai departe. Ideea este să folosești cuvinte cheie care nu sunt foarte competitive, dar care se potrivesc mănușă cu conținutul pe care îl promovezi. Și care, evident, vor aduce trafic de calitate pe site-ul tău de afiliat.

2. Folosește cuvinte cheie cu intenție comercială

Pentru că vorbim de un site de marketing afiliat și pentru că interesul tău este să obții cât mai multe comisioane, nu ar fi rău ca asta să se vadă și în folosirea cuvintelor cheie. Probabil te-ai gândi că asta îi va îndepărta pe utilizatori, însă nu este cazul. Iată de ce:

Atunci când are intenția de a cumpăra, utilizatorul nu caută pur și simplu produsul în cauză, ci îi asociază și un cuvânt comercial, în funcție de intenție.

De exemplu, dacă eu vreau să cumpăr un televizor, există toate șansele să îmi doresc să îl cumpăr la un preț cât mai mic. Atunci voi folosi în căutare expresii de genul ”televizoare ieftine”, ”reduceri televizoare”, ”discount televizoare LCD” și așa mai departe. Înțelegi unde bat? Prea puțină lume profită de astfel de cuvinte cheie, deși s-a dovedit că dau rezultate bune.

3. Analizează performanțele site-ului

Cu siguranță ai la dispoziție cel puțin un tool cu ajutorul căruia să măsori felul în care utilizatorii interacționează cu website-ul tău. Folosește-l în mod regulat și urmărește cu atenție felul în care se comportă cuvintele cheie folosite.

4. Extinde-te și peste hotare

Poate fi destul de greu să faci față pe o piață și așa destul de competitivă. Oricât de mult te-ai strădui să obții o rată de conversie mai bună și, deci, mai multe comisioane, acest lucru poate fi greu de realizat din cauza competiției acerbe.

O soluție la această problemă este să te adresezi și consumatorilor din alte țări. Tot ce trebuie să faci este să creezi conținut potrivit pentru clienții cărora te adresezi și să generezi linkuri care să funcționeze și în țările în care vrei să te extinzi.

În final, conținutul tău va ajunge la un număr mult mai mare de utilizatori, iar asta se va vedea în rata de conversie și comisioanele încasate.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!