Cum creezi o imagine bună a afacerii tale în online

Internet Marketing

feb. 26
Cum creezi o imagine bună a afacerii tale în online
  •  Să pui bazele unei afaceri nu este un lucru ușor, însă și mai dificil este să îți creezi și să menții o imagine bună în mediul online.
  •  Pentru a te bucura de succes, trebuie să ai un website bun și să oferi toate informațiile necesare pentru identificarea și contactarea companiei.
  •  Imaginea și activitatea din online trebuie să reflecte intocmai identitatea brandului.

Mulți din cei care abia și-au deschis o afacere nu acordă importanța cuvenită dezvoltării imaginii în mediul online, iar acest lucru are un impact negativ asupra viitorului companiei. Pentru a scădea cât mai mult șansele de a te confrunta cu un eșec, iată cum ar trebui să abordezi partea virtuală a afacerii tale:

1. Construiește un site de calitate

Ar fi păcat să te zgârcești la acest aspect după ce ai muncit și investit atât de mult pentru a pune pe picioare business-ul. Pentru a fi bine privit de clienți trebuie să investești și într-un site de calitate, bine construit și care să respece identitatea brandului.

În plus, ai grijă ca acesta nu doar să arate, ci și să funcționeze perfect (să se încarce repede, să funcționeze butoanele, link-urile, etc.) și să ofere o experiență plăcută de navigare utilizatorilor. Și altceva, optează neapărat pentru un certificat SSL, astfel încât să folosești o conexiune securizată.

2. Creează adrese de e-mail cu numele companiei

Departe sunt zilele în care companiile foloseau adrese de email Yahoo și G-mail, așa că nu ar fi rău să te conformezi și tu și să îți creezi adresele de email cu numele companiei tale. Majoritatea providerilor de domenii furnizează și un anumit număr de adrese de email personalizate, așa că nu ai nicio scuză să nu le folosești.

3. Respectă identitatea brandului

Așa cum spuneam și mai sus, website-ul afacerii tale nu trebuie doar să arată bine, ci și să reflecte identitatea afacerii tale. Așadar, trebuie să te asiguri că toate paginile website-ului sunt construite în așa fel încât să se alinieze strategiei de branding adoptate.

4. Foloseșe imagini de calitate

Sigur că îți poți face și singur fotografiile, în funcție de specificul afacerii și de aparatul de care dispui pentru a face asta, însă dacă ești o companie cu pretenții, cel mai bine ar fi să apelezi la un fotograf profesionist sau să cumperi fotografii potrivite de pe site-urile de profil. Diferența de calitate va fi vizibilă, iar tu vei câștiga un punct în plus la capitolul încredere din partea clienților.

5. Creează videoclipuri profesionale

Ca și în cazul de mai sus, un clip de calitate poate face ușor diferența între un site de calitate și unul de amatori.

6. Fii mereu prezent și activ în social media

Orice brand care se respectă este prezent acum în social media, pe una sau mai multe rețele de socializare. Așadar, profită și tu de oportunitate pentru a te face cunoscut și a pune bazele unei relații cu audiența.

Acestea sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le poți face pentru a-ți construi o imagine bună a afacerii în online. Cu toate acestea trebuie să ai în vedere faptul că dacă nu oferi produse ori servicii de calitate și nu ești sincer cu clienții, toate strategiile de mai sus vor fi în zadar.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău (valabil doar pentru site-uri de prezentare, nu si pentru magazine online)!