Cum obții mai multe like-uri pe Facebook (I)

Promovare Facebook

ian. 15
Cum obții mai multe like-uri pe Facebook

Câștigă mai multe like-uri la pagina ta de Facebook prin acești pași simplu de urmat.

  • Completează toate datele despre afacere, inclusiv date de contact și adresa.
  • Pentru o pagină mai ușor de găsit alege un nume ușor de reținut (de obicei numele brand-ului și imagini reprezentative pentru cover și profil.
  • Investește în conținut de calitate pe care să îl postezi constant și în intervalele orare potrivite, ținând cont de audiență.

Nu e mare filosofie, sunt pași simplu de urmat, dar totuși această întrebare continuă să apară. Ce trebuie să fac pentru a obține mai multe like-uri pe Facebook?

1. Completează toate datele afacerii

Așa cum spuneam, lucruri evidente, dar trecute totuși cu vederea. Deci, nu poți trece direct la obținerea de like-uri după ce doar ai încropit un fel de pagină. Acest lucru trebuie făcut cu simț de răspundere, fără a trece peste etape. Completează toate datele despre afacere, inclusiv date de contact și adresa. Descrierea afacerii trebuie de asemenea completată în totalitate și ținând cont de caracteristicile brandului.

Prezența tuturor acestor date te ajută să îți construiești credibilitatea în fața clienților și oferă informațiii esențiale despre afacere. Fără acestea, potențialii clienți nu vor ști că tu ai ceea ce își doresc.

2. Creează o pagină ușor de găsit

Nu poți să atragi mai mulți clienți și nici mai multe like-uri, evident, dacă pagina ta e prea greu de găsit. Pentru a face pagina mai ușor de găsit alege un nume ușor de reținut și, mai ales, de căutat. Cea mai bună idee este să folosești numele brandului, deoarece un potențial client te va căuta pe Facebook după acesta.

Nu adăuga alte cuvinte, expresii sau îndemnuri în plus pentru că pagina ta va arăta ca un spam, ceva încropit pe fugă, eventual de vreo firmă fantomă chitită doar pe câștiguri și păcălit clienți.

Un alt lucru pe care îl poți face pentru a crește accesibilitatea paginii de facebook este să adaugi butoanele de like și follow la tine pe site. Dacă folosești cărți de vizită, trece și adresa paginii de facebook pe ea. Așa te vei face cunoscut către mai multe persoane și vei fi mai ușor de găsit.

3. Alege imagini reprezentative

Fotografia de profil și cover photo treabuie să fie în concordanță cu caracteristicile brandului, dar și să creeze o bună primă impresie. Pentru imaginea de profil cel mai indicat este să folosești logo-ul afacerii, dar la imaginea de copertă poți fi cât mai creativ.

Analizează cele mai importante aspecte ale business-ului tău și încearcă să le încorporezi într-o singură imagine. Dacă ai un produs sau mai multe pe care le vinzi, poți face o fotografie profi cu acestea. Ori, dacă vinzi servicii, poți posta o imagine cu echipa cu care lucrezi. Acest lucru te va umaniza și te va aduce mai aproape de clienți.

4. Postează conținut de calitate

Da, din nou este vorba despre conținut care să adauge un plus de valoare afacerii tale. Și aici nu vorbesc doar de articole lungi sau nu știu ce date tehnice despre produsele pe care le vinzi (deși sunt foarte importante), ci și despre video-uri sau imagini amuzante însoțite de texte scurte care să atragă atenția utilizatorilor. Și acestea pot să aibă sau nu legătură cu brandul tău.

De unde iei aceste imagini sau video-uri? Dacă ai timp, aparatură și personal, le poți crea chiar tu și este indicat să faci asta, căci vei obține rezultate mai bune. Dacă în schimb ai buget și resurse limitate, poți lua imagini de pe site-uri specializate ori poți redistribui video-uri postate deja pe Facebook de alte pagini ori persoane. Nu uita însă să acorzi credit pentru acestea.

5. Postează constant

Degeaba ai conținut de calitate dacă postezi prea rar sau la intervale nepotrivite. Cunoaște-ți audiența și vezi la ce ore obții cele mai bune rezultate. Dacă ai o postare cu rezultate bune ori care furnizează informații relevante despre afacere, o poți fixa în partea de sus a paginii (pinned post).
Încearcă să îți creezi un content calendar și programează postările în avans folosind fie opțiunile din Facebook, fie o platformă specializată.

(Va urma)

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!