Cum să câştigi mai mult cu site-ul tău de nişă

Marketing afiliat

iun. 02
Cum să câştigi mai mult cu site-ul tău de nişă

Obţinerea de profit este scopul pentru care ţi-a creat site-ul de nişă. Dacă acesta beneficiază de vechime şi de trafic, atunci câştigurile nu mai sunt o problemă. Dimpotrivă, dacă veniturile nu sunt la nivel scontat, atunci trebuie să faci ceva pentru a îmbunătăţi situaţia.

Cât de mult pot creşte nivelul profitului de pe urma site-ului meu?

Dacă vei urma aceste sfaturi, atunci îţi vei putea mări cu până la de 10 ori mai mult veniturile. Dacă acum realizezi 100 de Lei cu site-ul tău, atunci vei obţine 1000 Lei; dacă câştigai deja 1000 de Lei, atunci vei putea obţine până la 10,000 de Lei. Depinde numai de tine şi de modul în care reuşeşti să implementezi aceste sfaturi.

  1. Creşterea nivelului ratelor de conversie legate de postările care îţi oferă câştiguri

Pentru a obţine datele legate de acest element trebuie să ştii care sunt posturile care generează venituri. Creşterea este posibilă dacă:

  • Îţi concentrezi acţiunile asupra obţinerii de trafic dintr-o zonă de mare interes (cum ar fi un site cu autoritate la nivel internaţional);
  • Renunţi la orice altă formă de reclame şi anunţuri, cum ar fi Google Adsense, care oricum îţi aduce trafic în aceeaşi zonă;
  • Paginile care generează venituri trebuie să fie “eliberate” de orice altă formă de distragere pentru a permite o conexiune dublă cu site-ul de autoritate;
  • Concentrează-ţi eforturile asupra unei singure ţinte pentru a obţine maximul de câştiguri (nu le oferi clienţilor prea multe opţiuni pentru a nu-i deruta).

Este foarte important să-ţi “ghidezi” clientul prin intermediul mesajeleor de tip “Call to action”. Desigur, plasarea butonului de comandă într-un loc strategic te va ajuta foarte mult.

  1. Îmbunătăţirea designului site-ului şi reducerea ratei de respingere

Atât designul site-ului, cât şi rata de respingere sunt foarte importante pentru creşterea veniturilor de pe site. Pentru a le optimiza cât mai eficient trebuie:

  • Designul site-ului trebuie să fie atrăgător, simplu şi să permită o navigare facilă;
  • În caz contrar, pentru a nu pierde potenţialii clienţi, solicită ajutorul unui designer profesionist care să-l adapteze nevoilor clientului;
  • Reducerea ratei de respingere şi creşterea nivelului de atractivitate a paginilor oferite pe site sunt esenţiale;
  • Cu cât este mai ridicată rata de respingere, cu atât vei pierde mai mulţi clienţi, aşa că trebuie să optimizezi paginile pentru a creşte în atractivitate faţă de client.

Refacerea designului site-ului o să te ajute nu doar la optimizarea paginilor care generează venituri. Întreg conţinutul site-ului o să beneficieze de pe urma acestor îmbunătăţiri.

  1. Vizează mai multe cuvinte-cheie

Optimizarea site-ului pentru a oferi o cât mai mare expunere clienţilor va ajuta la creşterea veniturilor. Cu cât mai multe cuvinte-cheie vei avea, cu atât mai mare va fi nivelul traficului. Tot ceea ce trebuie să faci este:

  • Să vizezi un număr mai ridicat de cuvinte-cheie dintre cele pe care nu le-ai folosit până acum pentru a-ţi valorifica şi mai bine conţinutul site-ului;
  • Să creezi conţinut nou bazat pe aceste cuvinte-cheie, care să-ţi permită să avansezi în căutările clienţilor.

În acest fel conţinutul tău va genera linkuri, ceea ce echivalează cu creşterea de trafic şi de clienţi.

  1. Manifestă atenţie la linkurile concurenţei

Competitorii tăi din nişă nu doar că te motivează să-i învingi, dar îţi oferă şi anumite oportunităţi de a o face. Linkurile lor sunt o excelentă sursă pentru tine, mai ales că le poţi replica şi folosi în combinaţie cu ale tale. Iată ce ai de făcut:

  • Utilizează instrumente care îţi permit o astfel de acţiune;
  •  Alege câţiva dintre cei mai buni competitori din nişa pe care activezi;
  • Introdu-le adresele URL şi navighează până la profilul de backlines;
  • Ia legătura cu site-urile care le oferă acestora linkuri de reciprocitate şi procedează la fel şi pentru site-ul tău.

Până la urmă, scopul scuză mijloacele, nu?

  1. Solicită ajutor specializat pentru îmbunătăţirea conţinutului site-ului şi construirea de linkuri

Acest lucru este valabil doar în cazul în care nivelul motivaţiei nu mai este acelaşi. Aceştia vor prelua rolul tău de creator de conţinut şi linkuri şi te vor ajuta:

  • La optimizarea site-ului şi îmbunătăţirea conţinutului prin postarea de materiale zilnic;
  • Vei oferi conţinut de calitate, ceea ce va genera trafic suplimentar către site-ul tău.

În numai 5 paşi simpli vei reuşi să-ţi imbuntatesti cu până la de 10 ori nivelul veniturilor obţinute de pe urma site-ului tău.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!