Cum să îți crești vânzările online. 4 sfaturi utile

Vânzări pe site

mart. 30
Cum să îți crești vânzările online. 4 sfaturi utile

Vânzările online este un capitol unde nu stai prea bine? Iată cum poți crește procentul acestora.

  • Pentru a obține o creștere semnificativă a vânzărilor din mediul online este necesar să lucrezi pe mai multe planuri.
  • Reclamele PPC înseamnă trafic plătit către site-ul tau, trafic care se poate transforma în vânzări mai mari.
  • Ad-urile din social media sunt extrem de eficiente atât în ceea ce privește costurile, cât și rezultatele obținute.
  • În afară de reclame, SEO (Search Engine Optimization) este una dintre cele mai importante strategii pe care le poți adopta pentru a-ți crește vânzările.
  • În final, contează și abordarea ta. Nu apela la reclame mincinioase, fii autentic și cinstit cu clienții tăi.

Creșterea vânzărilor în mediul online nu este un fenomen ce are loc peste noapte sau unul care poate fi îmbunătățit doar printr-o singură metodă. Pentru ca acesta să aibă loc este nevoie ca mai mulți factori să fie îndepliniți, printre aceștia numărându-se și o campanie publicitară bine pusă la punct, dar și o optimizare bună a website-ului pentru motoarele de căutare.

Evident, nu totul se rezumă la punctele pe care ți le voi prezenta în cele ce urmează, însă reprezintă o bază bună de la care să începi.

1. Reclamele PPC (pay per click)

Reclamele pay-per-click (plata per clic) înseamnă că anunțurile tale se pot afișa la fiecare căutare relevantă pe motoarele de căutare, însă vei fi taxat doar atunci când utilizatorii vor da click pe reclama ta. PPC înseamnă trafic plătit către site-ul tau, trafic care se poate transforma în vânzări.

Promovarea PPC prin Google AdWords, de exemplu, are la bază cuvintele cheie selectate pentru care se vor afișa reclamele. Ele trebuie să fie relevante pentru businessul tău, iar când le selectezi, trebuie să te pui în pielea potențialilor clienți și să te gândești la termenii de căutare pe care i-ar folosi pentru a te găsi.

2. Social Media Ads

Indiferent că vorbim de Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, etc., reclamele plasate pe platformele de socializare reprezintă o metodă sigură pentru creșterea vânzărilor. În plus, acestea sunt extrem de eficiente în ceea ce privește costurile, deci pot fi folosite și de către firmele cu bugete limitate.

3. Reclamele tradiționale

Și aici nu mă refer la cele de la TV, ci la cele pe care le plasezi pe diverse site-uri. Utilizatorul dă click pe ele și ajunge la site-ul tău. Acest tip de publicitate online este unul simplu, clasic, dar încă funcționează. Pentru a-ți plasa bannerele pe diferite site-uri poți fie cumpăra spațiu de la acestea, fie să închei un soi de colaborare, echitabilă de ambele părți.

4. SEO (Search Engine Optimization)

Chiar dacă nu face parte din strategia de publicitate, SEO este (sau ar trebui să fie) nelipsit din campaniile de promovare în online. Este una dintre cele mai importante strategii pe care le poți adopta pentru a-ți crește vânzările.

Despre strategii SEO am mai vorbit și cu alte ocazii. Pentru rezultate notabile, ar trebui să pui la punct atât partea de optimizare on-page cât și pe cea off-page. Folosirea cuvintelor cheie în conținutul site-ului și plasarea de link-uri pe alte site-uri sunt cele mai simple și eficiente tactici SEO.

Indiferent de metodele de promovare pe care le vei alege, trebuie să ții cont și de alte aspecte ce țin mai degrabă de etică sau moralitate. Cât de mult se potrivesc acestea cu specificul businessului tău și cât de sincere sunt? Primesc clienții ceea ce li se promite? Trebuie să știi că nimic nu afectează mai mult vânzările online decât o reclamă mincinoasă, deci încearcă să te ții departe de astfel de practici dacă vrei să fii/devii un brand respectat.

De asemenea, încearcă să fii cât mai aproape de clienți, să creezi pârghiile unei comunicări cu dublu sens (adică și clienții să te poată aborda cu ușurință, nu doar tu pe ei) și să rămâi autentic.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!