De ce ar trebui să îți faci chiar azi un grup pe LinkedIn

Social Media

apr. 05
De ce ar trebui să îți faci chiar azi un grup pe LinkedIn

Află cum te pot ajuta LinkedIn Groups să îți promovezi afacerea

  • Dacă ai o afacere și Facebook te-a cam lovit la reach-ul organic, atunci nu ar fi rău să te orientezi către LinkedIn.
  • Având în vedere că pe această rețea găsești profesioniști, oameni interesați să își dezvolte cariera sau afacerea, poți obține rezultate mai bune de pe urma grupului.
  • Pentru a crea grupul, alege subiectul și numele acestuia, apoi stabilește regulile pe care membrii trebuie să le respecte .
  • În final, adaugă membri, promovează grupul și pornește dicuțiile.

Pentru mulți dintre noi, LinkedIn este acea rețea de socializare la care ai primit o invitație de a-ți face cont de la cutare prieten. Te-ai conformat, ai completat ce era de completat, ai adăugat vreo două-trei persoane pe care le cunoști și gata. Asta a însemnat experiența ta cu LinkedIn. Și nu e nimic rău în asta, dacă singurul tău scop pentru care folosești social media este pur și simplu să… socializezi, să urmărești postări și video-uri funny.

Dar dacă ai o afacere și Facebook te-a cam lovit la reach-ul organic, atunci poate nu ar fi o idee tocmai rea să te orientezi către LinkedIn. Sau să îți creezi un grup în care să aduni persoane interesate de afacerea ta și de informațiile folositoare pe care le-ar putea afla de la tine.

De ce să îți faci un grup pe LinkedIn?

În primul rând, pentru că un mijloc de promovare în plus nu strică niciodată.

În al doilea rând, pentru că această platformă este orientată mai mult către profesioniști și afacerile lor și mai puțin, sau deloc, către partea superficială de socializare.

Bineînțeles că și aici poți vedea multe postări ce au drept singur scop promovarea, poți vedea multe spamm-uri pe grupuri și așa mai departe. Dar dacă îți vei crea propriul grup și vei seta reguli clare de la început (fără spam, link-uri de promovare, etc.) ai toate șansele să pui bazele unei comunități frumoase.

Și nu în ultimul rând, spre deosebire de alte grupuri (cele de pe Facebook, de exemplu), aici ai posibilitatea de a trimite membrilor e-mailuri cu diferite notificări sau un sumar periodic al activității de pe grup.

Cum să îți faci un grup de business pe LinkedIn

Evident, crearea efectivă a grupului nu este cea mai dificilă treabă din lume. Urmezi pașii de la setări și completezi cu opțiunile dorite. Dar cum anume să procedezi pentru a te bucura de succes?

1. Impune reguli

Cum orice casă și familie are regulile ei, le fel trebuie să se întâmple și cu grupul de LinkedIn. Stabilește de la început condițiile pe care trebuie să le îndeplinească membrii și nu uita să specifici că la mai multe abateri aceștia vor fi eliminați. Chiar dacă pare un pic dur, sigur nu ai vrea să ții la tine în ”casă” pe cineva care nu te respectă.

2. Alege un subiect

Nu trebuie să creezi grupul cu gândul direct la promovare. Ai în vedere faptul că oamenii caută în mod constant informație, așa că asta trebuie să găsească la tine pe grup.

De exemplu, dacă ai o companie IT poți orienta grupul către profesioniștii din domeniu. Așadar, îl poți denumi fie ”Cele mai bune practici în IT” sau ”Specialiști IT”, în funcție de disponibilitate și ceea ce îți dorești tu să obții de pe urma grupului.

În cele din urmă, membrii te vor desoperi și pe tine, ca brand, dar abia după ce au obținut informațiile de care aveau nevoie pe marginea acestui subiect.

Acestea fiind spuse, odată ce ai terminat cu pașii de mai sus, poți începe să îți promovezi Grupul, să adaugi membri și să pornești dicuțiile. Ai grijă ca acestea să fie relevante de fiecare dată.

În plus, nu căuta să adaugi membri doar pentru a avea un grup cât mai mare. În afară de faptul că LinkedIn a limitat numărul de membri la 20.000, grupurile mai mici întotdeauna pornesc și întrețin discuții mai valoroase.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!