Ești pe Instagram? Află cum poți să aduni mai mulți followers

Social Media

apr. 20
Ești pe Instagram? Află cum poți să aduni mai mulți followers

7 metode simple și eficiente care îți vor aduce mai mulți fani și mai multe reacții la postările de pe Instagram

  • Instagram te poate ajuta să-ți crești popularitatea și vânzările, dacă îl folosești în mod corespunzător.
  • Folosirea hashtag-urilor de calitate, distribuirea de conținut generat de utilizatori sau organizarea de concursuri sunt cele mai simple metode la care poți apela pentru a crește engagement-ul și numărul de fani.
  • Rezultate foarte bune vei obține și dacă vei posta cât mai des videoclipuri scurte, filmări live sau stories.
  • Și postările sponsorizate îți vor aduce mai mulți fani, dacă ești dispus să investești în influencer marketing.
  • În final, nu uita să interacționezi cu fanii și să creezi un canal de comunicare cu dublu sens.
  • Folosește Instagram Insights pentru a vedea modul în care audiența ta reacționează la postări. Fă schimbări dacă nu obții rezultatele dorite.

Cum obții mai mulți followers și un engagement mai bun pe Instagram? Poți să urmezi cursul natural al lucrurilor, să aștepți ani buni pentru a deveni cunoscut sau poți adopta tacticile pe care ți le voi prezenta mai jos. În ultimul caz, rezultatele vor apărea cu siguranță mult mai rapid.

Dar, ca să nu mai lungesc vorba, iată care sunt tacticile despre care vorbesc.

1. Folosește cu atenție hashtag-urile

Instgram este locul în care iubitorii de hashtag-uri (există, da, asemenea persoane) își fac de cap. Fiecare poză e însoțită de kilometri de cuvinte cu # în față, fără ca acestea să reprezinte însă mare lucru.

Dacă ești brand serios, ai grijă să nu cazi în această extremă. Studiază cu atenție piața pe care activezi și audiența și folosește doar hashtaguri relevante.

Un aspect important este că Instagram permite doar 30 astfel de etichete la o postare, însă este indicat să folosești maxim 9 sau 10 pentru a nu-i obosi sau plictisi pe utilizatori.

La fel de importante sunt și location tag-urile, deci ai grijă să nu le uiți, dacă e cazul.

2. Distribuie conținut generat de utilizatori

Această practică dă rezultate pe toate rețelele de socializare, nu doar pe Insta.

Chiar dacă distribui în mod constant (îți recomand să postezi cel puțin odată pe zi) conținut de calitate creat de tine, este posibil ca în timp utilizatorii să se plictisească de acest tipar. Pentru a sparge monotonia, distribuie și conținut postat de alți utilizatori (nu uita să acorzi credit), căci acesta are toate șansele să fie autentic, personal și generator de emoții.

3. Postări sponsorizate

Dacă ai un buget mai mare, poți folosi această practică pentru a strânge mai mulți followers. Influencer marketing este pe val pe bună dreptate. O postare a unui influencer în care să fie menționat contul tău de Instagram sau produsul pe care îl promovezi îți poate aduce rezultate amețitoare.

Ai grijă doar să găsești cel mai bun influencer care să te promoveze. Acesta trebuie să fie în concordanță cu nișa ta, pentru mai multă credibilitate.

4. Distribuie pe Facebook

Instagram îți oferă posibilitatea să distribui o postare și pe Facebook sau Twitter. Profită de asta căci se pare că o postare de pe Insta distribuită pe Facebook poate obține mai multe like-uri și reacții decât dacă ai posta direct pe Facebook.

5. Organizează concursuri

Nu subestima puterea pe care o au acestea de a atrage noi urmăritori la pagină. Evident, concursul trebuie să fie atractiv, cu premii interesante și simplu de accesat.

6. Interacționează

Dacă vrei să crești engagement-ul la postări, trebuie să te implici și tu. Răspunde la comentariile lăsate de fani, mulțumește în egală măsură pentru laude cât și pentru critici și încearcă să construiești o conversație cât mai relevantă.

7. Optează pentru video

Renunță din când în când la imagini și postează în schimb video-uri scurte, filmări live și stories. Acestea atrag mult mai bine fanii și cresc simțitor nivelul de interacțiune.

În afară de aceste metode, nu uita să folosești Instagram Insights (dacă ai profil de business) pentru a vedea modul în care audiența ta reacționează la postări.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!