Importanța testimonialelor

Vânzări pe site

Dec 06

Testimonialele, sau review-urile, recenziile, sunt principalul factor declanșator a 20 – 50% din totalul achizițiilor făcute, ele depășind chiar și prețul. Îți permiți să renunți chiar și la jumătate din vânzări doar pentru că nu crezi că funcționează?

Poziția testimonialelor contează

Da, poziția contează, așa cum contează poziția fiecărui element de pe pagină. Și nu, nu există o anumită poziție universal valabilă, care să dea cele mai bune rezultate de fiecare dată pentru toată lumea. Pentru unii vizitatori trebuie folosită o poziție superioară, pentru alții se poate folosi și o poziție inferioară. Unii vizitatori vor reacționa la un anumit titlu, în timp ce alții nu. Există o sumedenie de variabile și singura modalitate de a vedea care este cea mai bună alegere în cazul tău este să faci AB Testing (Split Testing).

Recenzii cu sau fără poze?

S-a dovedit fără doar și poate că pozele celor care lasă recenzii măresc încrederea în review-ul respectiv. Nume mari din industrie, inclusiv Google, folosește poze mari și clare pentru a arăta un review, iar în industria software-ului este o practică obișnuită să se folosească pozele celor care lasă review.

Pentru o și mai mare credibilitate îți recomand să folosești review-uri video. Frumusețea review-urilor video ale cliențilot importanți și cunoscuți este că ele pot fi extrem de greu falsificate, deci oferă cea mai mare credibilitate, acest lucru ducând și la o rată de conversie mai mare. Dacă lucrezi în industria B2B, este important ca în cadrul review-ului video să menționezi și poziția pe care o are respondentul în cadrul respectivei companii. Cu cât este mai înaltă poziția, cu atât mai credibil este review-ul.

Obține un review de la o persoană publică

Da, persoanele publice beneficiază de o încredere mai mare, din acest motiv review-urile lăsate de ele sunt mai credibile. Să știi că obținerea unui review de la o persoană publică nu trebuie neaparat să fie ceva foarte greu de obținut, tot ce trebuie să faci este să ceri. Vei fi surprins de cât de multe lucruri oamenii sunt dispuși să le ofere dacă li se cere.

Cât de rele sunt review-urile negative?

Crezi sau nu, câteva (a se citi doar cîteva) review-uri negative ajută. Toate scorurile comercianților sunt formate din review-uri pozitive și negative. Când primiți un review negativ, acest lucru duce la creșterea credibilității review-urilor pozitive. Are sens?

Compania Reevo a analizat în 2013 peste 2,5 milioane de review-uri și a ajuns la o concluzie uimitoare: 95% din vizitatori au suspectat că review-urile sunt falsificate atunci când au văzut doar review-uri bune, în timp ce numai 68% au suspectat același lucru când au găsit și review-uri negative. Însă partea cu adevărat interesantă de-abia acum vine: vizitatorii cărora li s-a arătat și review-uri negative au avut o rată de conversie cu 67% mai mare, au vizualizat de 5 ori mai multe pagini și au petrecut în medie de 6 ori mai mult timp pe site comparativ cu vizitatorii normali.

Solicită clienților să lase un review

Setează emailuri automate care să amintească clienților să lase review produsului sau serviciului comandat. Ideal ar fi dacă ai putea să-i și recompensezi pentru asta (discount la următoarea comandă, un anumit produs gratuit etc.). Cere și cei mai mulți îți vor da!

Află mai mult

Vinde chiar și de 5 ori mai mult!

Indiferent ce vinzi, clienții tăi sunt online, iar ca să ajungi la ei îți trebuie o strategie completă și perfectă. Lasă strategia pe mâinile profesioniștilor, iar tu pregătește-te să faci față vânzărilor în creștere.