Marketing afiliat de nişă sau autoritate în domeniu?

Marketing afiliat

Mai 10
Marketing afiliat de nisa sau autoritate in domeniu

Atunci când îţi doreşti să câştigi mulţi bani online trebuie să ştii care-i cea mai avantajoasă soluţie. Te axezi pe un site de tip nişă sau pe unul generalist? Ambele produc bani, dar care îţi oferă cel mai ridicat profit?

Cum te decizi asupra tipului de site?

Depinde în întregime de tine ce alegi. Iar pentru a te ajuta să faci alegerea corectă, iată ce trebuie să iei în calcul:

  • Nivelul tău de confort
  • Ce ţi-ai propus să obţii
  • Cât de mult doreşti să munceşti
  • Tipul de proiect la care vei lucra: singular sau multiplu

Asemănări între site-ul de nişă şi site-ul de autoritate

O să fii surprins cât de asemănătoare sunt. Dar, atât timp cât ştii exact ce-ţi doreşti de la afacerea ta, nivelul de muncă şi implicare va fi identic.

  • Nivelul iniţial de cercetare – este la fel de ridicat, axat pe cuvinte-cheie, analiza acestora şi monitorizarea traficului. Obiectivul este identic – obţinerea de trafic pentru site-ul
    tău. Ceea ce înseamnă produse de calitate şi clienţi mulţumiţi.
  • Conţinutul site-ului – scopul principal este de a atrage atenţia clientului şi de a-l determina să acţioneze. Acest lucru înseamnă calitate, utilitate şi accesibilitate.
  • Modul de construire al linkurilor – ambele site-uri se bazează pe acest gen de atragere de trafic. Strategia depinde doar de tine, dar principiile şi obiectivele sunt aceleaşi.
  • Atragerea de trafic pe site – baza realizării de profit este traficul de pe site. Ceea ce înseamnă optimizarea site-ului, adaptarea la cerinţele motoarelor de căutare online, construirea unei reţele de generare suplimentară de trafic.

Având în vedere aceste asemănări o să-ţi fie mai uşor să te decizi. Important este să atragi trafic şi clienţi în număr mare, ceea ce înseamnă calitate la superlativ a site-ului tău.

Site-ul de nişă – avantaje şi dezavantaje

Site-ul de nişă îţi oferă posibilitatea de a câştiga la fel de mult precum cel general. În plus, oricând este posibilă transformarea lui într-un site de autoritate. Înainte de a te decide dacă este ceea ce îţi doreşti, iată care sunt avantajele şi dezavantajele sale:

  1. Avantajele site-ului de nişă:

  • Este ideal pentru începători;
  • Se construieşte mai uşor decât alte tipuri de site-uri;
  • Necesită puţine aptitudini şi strategii pentru a genera câştiguri;
  • Nivelul investiţiei este minim;
  • Nu necesită un conţinut bogat;
  • Avansează mult mai rapid în topul căutărilor de pe Google;
  • Se concentrează pe un singur produs şi pe o piaţă mai restrânsă;
  • Ajunge mai rapid la finalitatea propusă.
  1. Dezavantajele site-ului de nişă:

  • Nivelul câştigurilor este limitat;
  • Nu poţi să te axezi şi pe alte nişe sau cuvinte-cheie;
  • Eşti limitat la maxim câteva produse şi cuvinte-cheie;
  • Se bazează aproape în exclusivitate pe Google pentru atragerea de trafic;
  • Nu deţii controlul asupra modului în care vei evolua;
  • Fiind limitat ca opţiuni (cuvinte-cheie şi produse) şansele de a obţine profit sunt mai mici decât în cazul site-ului general

Site-ul general – avantaje şi dezavantaje

Este genul de site care a crescut masiv în preferinţele online. Se bucură de câteva avantaje incontestabile în raport cu site-urile de nişă. Desigur, există şi câteva mici dezavantaje care te pot frâna în a-l alege.

  1. Avantajele site-ului general:

  • Are un potenţial de dezvoltare uriaş;
  • Te poţi focaliza pe multiple cuvinte-cheie şi produse;
  • Te poţi axa şi pe anumite nişe din cadrul domeniului în care activezi;
  • Îţi oferă mai multe oportunităţi de promovare, targetare a clienţilor şi dezvoltare de conţinut;
  • Nivelul de promovare este proporţional cu nivelul veniturilor;
  • Numărul mare de pagini generează câştiguri proporţionale;
  • Poţi obţine trafic din multiple surse decât Google (forumuri, grupuri de social media, bloguri);
  • Nivelul veniturilor este unul extraordinar.
  1. Dezavantajele site-ului general:

  • Necesită mai mult pentru a se dezvolta şi atrage trafic;
  • În cazul dezvoltării site-ului, costurile vor fi mai mari;
  • Necesită mult mai mult conţinut şi mai bine optimizat;
  • Conţinutul trebuie actualizat în permanentă;
  • Nivelul de implicare este mult mai ridicat;
  • În anumite cazuri vei avea nevoie de o echipa pentru a-ţi susţine eforturile.

Iată care sunt avantajele şi dezavantajele celor două tipuri de site-uri.
Acum că ai văzut avantajele şi dezavantajele, ce părere ai?
Care este varianta pe care vrei să o încerci?

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!