Mobile marketing. Cum te ajută și de ce trebuie să îl ai în vedere

Marketing afiliat

mart. 28
Mobile marketing. Cum te ajută și de ce trebuie să îl ai în vedere

Află ce presupune conceptul de mobile marketing și cum să-l implementezi

  • Mobile marketingul îți deschide cu siguranță noi oportunități de creștere a afacerii.
  • Ai în vedere că majoritatea celor care te urmăresc pe social media o fac de pe mobil și folosesc acest dispozitiv pentru a-ți accesa website-ul.
  • Dacă vrei ca site-ul tău să aibă un ranking mai bun în Google, atunci e obligatoriu ca acesta să fie potrivit pentru dispozitivele mobile.
  • Partea cea mai importantă a mobile marketing-ului este reprezentată cu siguranță de aplicațiile pentru mobil.

Prin intermediul smartphone-urilor, cei mai mulți dintre noi rezolvăm o mulțime de probleme: facem cumpărături, operațiuni bancare, ne documentăm, rămânem la curent cu nouățile, etc. Era de așteptat, deci, ca marketingul să își facă loc și aici.

De ce e important mobile marketing-ul?

Mobile marketingul îți deschide cu siguranță noi oportunități de creștere a afacerii și te ajută să atingi o plajă mai mare de posibili clienți.

Mai aproape de clienți

Trebuie să ai în vedere că majoritatea celor care te urmăresc pe social media o fac de pe mobil și se folosesc de acesta pentru a-ți accesa website-ul. Deci nu e suficient să fii prezent pe platformele de socializare și să te bucuri de mult succes acolo. Trebuie să le oferi posibililor clienți o experiență bună și pe site, dacă aceștia hotărăsc să facă o achiziție sau să se informeze cu privire la un produs ori serviciu de-al tău.

User experience

Din motivele enumerate mai sus, este obligatoriu să ai un site mobile friendly, cu design responsive și cu accent pe user experience. Chiar dacă ai impresia că website-ul este ok și ai făcut de ceva vreme unele modificări, nu e rău să mai verifici încă odată.

Verifică butoanele CTA, link-urile din site, viteza de încărcare a acestuia, felul în care acesta se comportă la accesarea de pe mobil, etc. Sunt lucruri de bază, dar pe care mulți le trec cu vederea.

Ranking

Dacă vrei ca site-ul tău să apară cât mai sus în paginile de căutare de la Google, atunci e obligatoriu să ai un site potrivit pentru dispozitivele mobile.

Îmi vine greu să cred că mai spun asta acum, în 2018, dar sunt extrem de multe site-uri care se văd și se utilizează oribil de pe mobil, deși brand-urile care le dețin nu sunt chiar mici sau necunoscute.

Aplicațiile de mobil

Partea cea mai importantă a mobile marketing-ului este reprezentată cu siguranță de aplicațiile pentru mobil. Fiecare brand care se respectă are deja o aplicație ce oferă clienților o experiență mai bună în timpul cumpărăturilor. Procesul de achiziție are loc mai rapid, ofertele ajung la timp și fix acolo unde trebuie, iar fidelizarea clienților existenți este mult mai simplă.

În general, firmele mari de retail sunt cele care apelează din ce în ce mai des la astfel de aplicații, dar asta nu e o regulă. Indiferent ce ai de oferit potențialilor clienți, o poți face mai simplu și rapid prin intermediul unei aplicații.

SMS-uri

Campaniile de SMS marketing încă mai sunt utilizate de către unele branduri, chiar și din cele mai mari, în mare parte pentru că este simplu de utilizat și nu foarte costisitoare.

Deși poate da rezultate, tactica e ușor depășită și, în ceea ce mă privește, cred că miroase un pic a disperare, mai ales într-o epocă a marketingului de tip inbound.

Beneficii mobile marketing

Avantajele mobile marketing-ului decurg din toate cele spuse mai sus:

  • Ești mai aproape de client și îi oferi ceea ce caută.
  • Vei fi prezent în top, vei fi la modă.
  • Oamenii preferă brand-urile care țin pasul cu trend-urile și cu tehnologia. Asta le va da încrederea să te viziteze mai des.
  • Vei obține o creștere a ratei de conversie, dar și a vânzărilor.

De aici, lucrurile revin iarăși în responsabilitatea ta: postează des conținut de calitate, schimbă și îmbunătățește periodic tacticile de marketing. Nu-ți lăsa clienții să se plictisească.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!