Motivele pentru care email marketingul nu a murit încă

Marketing afiliat

Mar 24
Motivele pentru care email marketingul nu a murit încă

6 motive întemeiate pentru a nu renunța la o astfel de strategie

  • Odată cu asaltul social media supra tuturor aspectelor vieții noatre, și implicit asupra marketingului, se poate crea falsa impresie că tacticile tradiționale de marketing sunt depășite. Nimic mai greșit.
  • Email marketingul poate fi integrat ușor cu alte tactici, îți oferă libertate mai mare de exprimare și posibilitatea de a personaliza conținutul în funcție de grupul țintă vizat.
  • Acesta continuă să își facă treaba foarte bine și să crească simțitor rata de conversie atunci când campania este concepută ca la carte.
  • Spre deosebire de alte platforme, care se folosesc de algoritmi pentru a alege ce mesaje să afișeze fiecărui utilizator, în email marketing mesajul ajunge direct în inboxul destinatarului, fără alte intervenții.

Iată, deci, de ce spun că email marketingul nu a dispărut încă și de ce ar trebui să îl folosești în continuare ca parte integrantă a strategiei tale generale de marketing.

1.Este ușor de integrat

Și ușor de corelat cu alte strategii pe care le folosești. De exemplu, dacă ai mai multe conturi în social media poți foarte rapid și ușor să adaptezi și campaniile de e-mail în așa fel încât să le aliniezi strategiei generale.

2. Ai libertate de exprimare

Spre deosebire de alte canale de comunicare, pe email poți scrie atât cât îți dorești. Poți alege să fii concis sau, dimpotrivă, să te lungești la vorbă, în funcție de grupul țintă căruia te adresezi.

3. Mai multe conversii

Chiar dacă mulți nu mai au încredere în email marketing, acesta continuă să își facă treaba foarte bine și să crească simțitor rata de conversie atunci când campania este concepută ca la carte. Ai grijă ca mesajul tău să fie la obiect, centrat pe nevoile clientului, și nu uita să incluzi și un buton call-to-action (CTA) pentru a încuraja destinatarul să facă o acțiune (indiferent că este vorba despre abonarea la newsletter, achiziționarea unui produs, citirea unui articol, etc.).

4. Mesaje personalizate

Partea bună în ceea ce privește personalizarea mesajelor este că acestea vor deveni mult mai greu de ignorat de către audiența ta. Poți foarte ușor să personalizezi conținutul mesajului și să te adresezi contactelor spunându-le pe nume, astfel încât aceștia să se simtă speciali și implicați pe durata întregului proces.

5. Optimizarea facilă a conținutului

Acest lucru se poate realiza cu ajutorul segmentării listei de emailuri, a diferitelor teste, precum și a targhetării demografice a contactelor. Astfel, poți crea un anumit tip de conținut pentru o parte din contactele din listă și un cu totul alt mesaj, pentru restul. Asta depinde bineînțeles de obiectivele stabilite la începutul campaniei, dar și de specificul fiecărui produs ori serviciu în parte.

6. Mesajul ajunge acolo unde trebuie

Spre deosebire de motoarele de căutare și platformele de social media, care se folosesc de algoritmi pentru a alege ce mesaje să afișeze fiecărui utilizator, în funcție de interese, emailul va ajunge direct în inboxul destinatarului, fără alte intervenții. Bineînțeles, contează ca acest mesaj să fie și citit, dar acest lucru stă în mâinile tale. Poți să cauți noi și noi strategii pentru a avea un succes cât mai mare de pe urma campaniilor de email marketing și să investești fără rețineri în asta, știind că mesajul tău va ajunge acolo unde trebuie.

În final, iată că email marketingul nu este nici pe departe pe cale de dispariție ci, dimpotrivă. Folosit cum trebuie îți va aduce în cele din urmă rezultatele scontate.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!