Primii pași în promovarea pe Instagram

Social Media

ian. 29
Primii pași în promovarea pe Instagram

Câteva sfaturi practice pentru crearea unui cont de Instagram

  • Folosește logo-ul companiei la imaginea de profil. Dacă acesta conține text și imagine, folosește doar imaginea, pentru o mai bună vizibilitate.
  • Deși nu ești obligat să completezi toate informațiile din cont, profilul tău va fi mai de încredere dacă faci asta.
  • Alege imagini și videoclipuri pe care să le postezi și folosește instrumentele de editare.
  • Folosește InstaStories pentru a te promova.
  • Pentru a nu pierde din followers postează în mod regulat.

Instagram a început să câștige din ce în ce mai mulți utilizatori și la noi în țară, după succesul avut în SUA. Luând modelul de peste ocean, tot mai multe afaceri au acum un cont de Instagram, deși nu multe îl folosesc la potențial maxim.

Vrei să te bucuri de același succes ca și brand-urile de afară? Iată câteva sfaturi despre crearea profilului, postări, Instagram Stories, ș.a.

1. Creează un profil

Indiferent că folosești aplicația de mobil sau nu, pașii de completare a profilului sunt simplu de urmat, însă detaliile fac diferența.

În ceea ce privește imaginea de profil, aceasta va apărea ca un mic cerc pe profilul tău, așa că ai grijă ce imagine încarci. Dacă folosești logo-ul companiei (așa cum este indicat dacă faci un profil business), acesta trebuie să fie vizibil. Eventual, dacă logo-ul tău conține și text și imagine, folosește doar imaginea mărită.

La fel ca și în cazul Paginii de Facebook, trebuie să completezi toate informațiile solicitate la înregistrare. Deși nu ești obligat să faci asta, profilul tău va fi mai de încredere cu toate datele completate.

2. Postează

Instagram e minunat pentru că se bazează mai mult pe elemente vizuale (imagini, video) și pentru că este foarte ușor să postezi. Optează fie pentru o imagine sau un videoclip din galeria ta sau fă unele noi. Poți adăuga până la 10 imagini sau video-uri într-o postare. Ulterior le poți edita așa cum vrei, poți adăuga o descriere, un hashtag, locație, poți eticheta un prieten sau poți alege să distribui postarea și pe alte conturi de social media, dacă le-ai conectat în prealabil profilului de Instagram.

După ce ai urmat toți pașii, poți distribui postarea. Aceasta va apărea în feed-ul tuturor celor care te urmăresc. Pentru a nu pierde din followers trebuie să postezi des și în mod regulat.

3. Folosește InstaStories

Instagram Stories este un tip de conținut folosit tot mai des de utilizatori, atât persoane cât și business-uri. Acesta constă într-un video sau o fotografie care poate fi văzut/ă doar timp de 24 de ore.

Spre deosebire de postările obișnuite, InstaStories nu apar la galerie sau în feed-ul follower-ilor. Acestea sunt ascunse sub poza ta de profil, într-un alt feed, în partea de sus a aplicației. De asemenea, conturile verificate și de încredere au posibilitatea să adauge un link la InstaStories pentru a atrage mai mult trafic către un anumit website.

Cum poți folosi această funcție pentru a te promova? Poți spune povestea brandului, poți face un video de tipul ”how to”, poți promova o postare de pe un blog, să anunți eventuale promoții, să distribui un citat, etc.

4. Socializează

Găsește brand-uri sau persoane care ar putea fi interesate de afacerea ta și dă-le follow pentru a fi la curent cu postările lor. Dacă nu știi ce anume să cauți, te poți conecta cu contul de Facebook sau poți opta pentru sugestiile făcute de Instagram. Ideea e asta: dacă nu urmărești, nu vei fi urmărit, oricât de ciudat ar suna asta 🙂

Pentru mai mulți followers, poți distribui un link al contului de Instagram pe Facebook, pe website sau pe blog.

În final, pentru o mai bună vizibilitate este indicat să fii cât mai activ. Postează des și răspunde-le clienților atunci când aceștia comentează la o postare. De asemenea, nu uita să îți setezi profilul în modul business pentru a avea avea acces la mai multe informații privind reacțiile generate de conținutul postat.

Dacă vrei să afli mai multe secrete despre promovarea pe Instagram, continuă să urmărești Lead Magnet pe Facebook sau pe site pentru că vor mai apărea și alte articole pe această temă.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!