Promovare pe Facebook

Știi cum să faci Promovare pe Facebook pentru a Vinde Direct Clienților Concurenților Tăi?

Te-ai săturat să plătești promovare pe Facebook fără să primești rezultatele pe care le aștepți?

  • Ai făcut un site sau o pagină de Facebook pentru afacerea ta, ai lansat o campanie de promovare pe Facebook și aștepți comenzile
  • Dar comenzile nu vin. De ce oare? Ai prețurile prea mari? Este vreo problemă tehnică cu site-ul sau pagina de Facebook? De ce nu vinzi?
  • Aaa, ai găsit problema: PROMOVAREA PE FACEBOOK NU ESTE AȚINTITĂ CĂTRE PUBLICUL CORECT!

Degeaba cheltui mult pe marketing și promovare, dacă rezultatele sunt mai mici decât cheltuielile. În această situație marketing-ul este o cheltuială, când el ar trebui să fie o investiție!

LeadMagnet.ro

Vrei să faci o promovare pe Facebook eficientă?

Se întâmplă des, mult mai des decât ai crede. Adevărul este că peste 95% din campaniile derulate pe Facebook sunt realizate prost, iar beneficiarii ajung să cheltuie mult mai mult decât dacă respectiva campanie ar fi optimizată. Principala modalitate de taxare a anunțurilor pe Facebook o reprezintă plata per acțiune (de regulă plata pe click - PPC), iar costul diferă în funcție de mai mulți factori. Dacă reclama nu este afișată unei audiențe foarte relevante, prețul va crește. Așa ajungem des la situații în care diverse societăți se plâng de faptul că promovarea pe Facebook nu dă rezultate. Adevărul este însă că promovarea pe Facebook făcută corect dă rezultate foarte bune!

Uite ce ar trebui să faci la fiecare campanie de promovare pe Facebook

  • Audiențe corecte

Promovarea pe Facebook are un enorm avantaj, și acesta este că avem multiple opțiuni de realizare a audienței. Putem alege userii după sex, vârstă, localitate, statusul relației, interese etc., pentru a ne afișa reclama doar userilor cu adevărat interesați de produsul nostru. Astfel, o firmă de organizare evenimente își poate promova oferta de realizare nunți doar persoanelor care au trecut la statusul relației "Engaged", adică "logodit / logodită". O sală de fitness pentru femei s-ar putea promova doar femeilor între 18 și 30 ani care locuiesc pe o rază de 2km în jurul sălii de fitness. Exemplele pot continua la nesfârșit, ideea este că orice afacere are multiple opțiuni de realizare a audienței ideale. Secretul este să se cunoască profilul majorității clienților.

  • Facebook Pixel

După ce instalezi Facebook Pixel pe site poți gândi anumite strategii de readucere pe site a vizitatorilor. De exemplu, poți seta ca userilor care au vizitat pagina unui produs, dar nu au cumpărat, să li se afișeze o reclamă pe Facebook în care să fie stimulați să finalizeze comanda. Stimularea se poate face fie prin aducerea aminte a faptului că nu au finalizat comanda (unii useri uită, sunt întrerupți etc.), fie prin oferirea unui discount pentru finalizarrea comenzii în următoarele X ore sau zile. Sau poți oferi ceva gratuit userilor care ți-au vizitat site-ul, în schimbul adresei lor de email. Și exemplele pot continua.

  • Multiple seturi și anunțuri

Optimizarea promovării pe Facebook presupune rularea în același timp a diferitor anunțuri, însă între ele să existe o singură diferență. Astfel, am putea crea un set de anunțuri cu 4 anunțuri în care singura deosebire să fie vârsta userilor, și să vedem care ne oferă cel mai scăzut cost. În permanență trebuie testate mai multe anunțuri unul lângă altul, numai așa campaniile vor fi optimizate și vei obține cel mai bun cost/click. Cu o astfel de optimizare permanentă costurile pot scădea și la jumătate!

  • Promovare pe Facebook continuă

Ideal ar fi să stabilești un buget lunar pentru promovarea pe Facebook, iar acest buget să fie folosit pentru diverse campanii care să fie schimbate în permanență. Astfel, ai putea realiza campanii de creștere a numărului de fani ai paginii, campanii de promovare a ofertelor, campanii de promovare a postărilor pe Facebook, campanii de culegere adrese de email etc. Pentru a fi cu adevărat eficiente, îți recomand un buget de minim 500 euro lunar, la care se va adăuga comisionul agenției care va realiza și optimiza campaniile, care de regulă variază între 10 și 25%, dar nu coboară niciodată sub 100 euro lunar. Acest buget poate fi alocat în proporție de 60% pentru vânzări directe, iar diferența de 40% poate fi folosită, prin rotație, pentru a obține fani, adrese de email sau să promovezi postările.

Cred că te-ai convins că promovarea pe Facebook reprezintă o armă puternică în goana după vânzări. Depinde numai de tine să o gestionezi corect, pentru ca sumele cheltuite cu promovarea pe Facebook să reprezinte o investiție, nu o cheltuială. Adică să câștigi mai mult decât investești.

Vrem să facem marketing eficient, nu să aruncăm banii pe fereastră!

Realizare și optimizare campanii de promovare pe Facebook

Vei ajunge numai la utilizatorii interesați de produsele tale

Realizăm audiențe perfect mulate pe specificul activității tale, pentru ca tu să te promovezi numai și numai celor interesați de produsele tale.


Vei vinde direct clienților concurenților tăi

Clienții concurenților tăi au dovedit deja că sunt interesați de genul de produse sau servicii comercializate de tine. De ce să cumpere numai de la concurent, când îl putem face să cumpere și de la tine?


Reduci cu până la 50% costul cu promovarea pe Facebook

O campanie corect realizată și optimizată te va costa mult mai puțin decât o campanie făcută de o persoană fără experiență sau o campanie făcută automat la sugestia Facebook. A apela la o agenție specializată este de fapt o economie, nu o cheltuială!


Ești mereu prezent pe wall-ul și în feed-ul fanilor tăi

În permanență trebuie să derulezi diferite campanii, nu trebuie să lași userii să te uite. Alternăm campaniile pentru un impact maxim la un cost minim.


Citește părerile unor clienți mulțumiți

Adrian Manole Patiseria David Coffee & Bakery Brăila

AM TRECUT DE LA PIERDERE PE PROFIT ÎN NUMAI O LUNĂ

În patiseria mea David Coffee & Bakery deschisă în urmă cu 10 luni fac produse foarte bune, lăudate de clienți. Totuși cheltuielile sunt mari și am nevoie de vânzări mari pentru a putea face profit. La propunerea echipei Lead Magnet am lăsat promovarea pe mâna lor, iar rezultatele au apărut după nici o săptămână, trecând foarte repede de la pierdere la profit.

NU CREDEAM CĂ PROMOVAREA FUNCȚIONEAZĂ ATÂT DE BINE

Sincer, sunt uimită! Nu credeam că promovarea funcționează atât de bine chiar și la persoanele care de regulă vin la stomatolog doar când nu mai pot de durere, însă se pare că m-am înșelat, cu un marketing bun vinzi orice! Acum nu mai am perioade moarte.

Iuliana Irimia Cabinetul Stomatologic Idento Iași

COMANDĂ REALIZARE CAMPANIE DE PROMOVARE PE FACEBOOK

Fiecare minut în care nu profiți de cea mai bună promovare online îți taie din profituri. Folosește-ne pentru a-ți mări vânzările și, implicit, profitul!

199 € / campanie

ÎȚI RETURNĂM BANII DACĂ NU FACI ECONOMII

Comandă Realizare Campanie de Promovare pe Facebook, și dacă nu ești mulțumit de economia făcută la costul/click îți returnăm banii!

Clienții tăi nu sunt pe Facebook?

Sunt foarte rare situațiile în care clienții tăi nu sunt pe Facebook, iar aceste situații se referă numai la clienții prea tineri pentru a avea cont pe Facebook (sub 13 ani) sau prea în vârstă pentru a folosi aplicația. Însă pentru cei mici cumpără părinții, care sunt pe Facebook, iar pentru cei în vârstă cumpără copiii, care au și ei cont pe Facebook. Există peste 8,8 milioane de conturi active românești pe Facebook, clienții tăi sunt și ei prezenți. Cheia este să le poți realiza un profil corect, pentru a-i putea identifica.

Nu ai bani?

Nimeni nu are bani de cheltuit aiurea, însă noi aici vorbim de o cheltuială care se amortizează și îți aduce profit într-un termen foarte scurt, de câteva zile  sau săptămâni, în funcție de ce anume vinzi. Mai mult, nu trebuie să plătești totul anticipat, din contra! La Facebook plata se face la sfîrșitul lunii sau când se ating anumite praguri valorice (100 lei, 200 lei, 500 lei, 1000 lei, 2000 lei). Practic, dacă alegi să cheltui 2000 lei lunar pe Facebook, bugetul se va repartiza proporțional pe toată luna. Toată luna te promovezi și vinzi, urmând ca la sfărșitul lunii să iei din vânzările făcute și să achiți promovarea.

Fiecare campanie de promovare pe Facebook include:

Realizarea profilului clientului ideal


Realizarea unei campanii cu maxim 4 seturi de anunțuri, fiecare set având maxim 4 anunțuri (16 anunțuri în total)


Analiză detaliată a rezultatelor anunțurilor și reducerea treptată a numărului de anunțuri, păstrând doar cele mai rentabile anunțuri


Ajustarea anunțurilor pentru a deveni cât mai rentabile


COMANDĂ REALIZARE CAMPANIE DE PROMOVARE PE FACEBOOK

Începe să te promovezi acum plătind anticipat doar realizarea campaniei. La Facebook plătești din vânzările făcute!

199 € / campanie