Promovează-te eficient cu Instagram Stories Ads

Social Media

feb. 05
Promovează-te eficient cu Instagram Stories Ads
  • În afară de a ține legătura cu fanii sau de a te promova prin diferite tipuri de conținut (texte, foto, video), ai posibilitatea să creezi și să propagi ad-uri prin intermediul Instagram stories.
  • Ca să începi efectiv crearea sau distribuirea unei reclame cu Instagram Stories, trebuie să îți conectezi contul de Facebook cu cel de Instagram.
  • Urmează specificațiile cu privire la detaliile tehnice ale reclamei, setează-ți obiectivele dorite și targhetează audiența potrivită.
  • Testează modul în care acest tip de promovare funcționează pentru tine, prin folosirea de conținut deja existent.

Așa cum promiteam în postarea despre cum să îți creezi un cont de business pe Instagram, revin cu cu mai multe detalii despre cum te poți promova pe această rețea de socializare. În postarea de azi, vei afla mai multe despre Instagram stories, funcția care a făcut ca Instagram să își crească simțitor numărul de utilizatori și să concureze (și chiar să depășească) Snapchat, prima aplicație care pune accent pe crearea și distribuirea de conținut efemer, să-i zicem, care dispare din profilul utilizatorului după 24 de ore.

Bun, deci să vedem cum poți beneficia tu, ca brand, de pe urma Instagram stories și cum poți folosi această funcție la capacitate maximă.

În primul rând, în afară de a ține legătura cu fanii sau de a te promova prin diferite tipuri de conținut (texte, foto, video), ai posibilitatea să creezi și să propagi ad-uri prin intermediul Instagram stories. Poate la noi această metodă de promovare e mai puțin întâlnită sau poate folosită doar de brand-urile mai mari, însă nu este dificil ca strategia să fie urmată și de afaceri mai mici care nu își permit neapărat să plătească un om care să se ocupe în mod special de promovare și care are chiar și studii ori experiență în acest domeniu.

În fine, ideea e că nu-i chiar piatră de moară să te promovezi în acest fel. Ca să începi efectiv crearea sau distribuirea unei reclame, trebuie să îți conectezi contul de Facebook cu cel de Instagram (Facebook deține Instagram, așa că aici se întâmplă magia). Apoi, din Facebook Ads Manager vei selecta opțiunile pe care le dorești (obiective, frecvență, audiență, etc), plus, de la secțiunea Placements, opțiunile ”Instagram” și ”Stories”, pentru a-și transforma ad-ul în unul special pentru Instagram Stories.

Câteva ponturi despre abordarea reclamelor în Instagram Stories

1. Testează

Înainte de a investi în crearea unui ad pe care să-l propagi în acest fel, încearcă mai degrabă să testezi modul în care acest tip de promovare funcționează pentru tine, prin folosirea de conținut deja existent. Ar fi imprudent să cheltuiești prea mult pentru un mijloc de promovare ale cărui rezultate nu le cunoști.

Încearcă cu imagini sau cu un clip și vezi care dintre acestea stârnește mai multe reacții. La fel, poți seta diferite tipuri de obiective pentru reclamele test și află ce funcționează mai bine.

2. Pune-te în locul utilizatorilor

Atunci când pui la punct o campanie, pune-te în locul utilizatorilor și gândește-te ce ai vrea tu să vezi și ce anume te-ar face să ieși din cochilie și să reacționezi. Este vorba despre celebrul ”user experience”, pe care nu trebuie să îl scapi din vedere nici atunci (sau mai ales atunci) când creezi conținut pentru social media.

3. Urmează recomandările

Atunci când setezi specificațiile unei reclame pentru stories, trebuie să respecți întocmai indicațiile cu privire la dimensiunile imaginii și ale fișierului, lungimea și calitatea clipului, etc.

4. Targhetează fanii existenți

Partea bună la conectarea celor două conturi (de Facebook și Instagram) este că poți targheta pentru ad-ul din Instagram Stories, fanii deja existenți pe Facebook și care, eventual au reacționat deja la conținutul postat pe Facebook. Așa, probabilitatea de a obține rezultate mai bune este mai mare.

5. Profită de oportunitate

Instagram stories durează mult mai puțin decât alte formate video de pe rețelele de socializare, iar asta poate fi în avantajul tău. Folosește acest atu pentru a surprinde o parte nevăzută a brandului tău (de exemplu echipa la lucru) și a-ți crește astfel notorietatea.

Fii creativ, gândește din perspectiva utilizatorului, creează conținut de calitate și bucură-te de beneficiile diverselor metode de advertising în social media.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!