Rebranduire de zile mari la Google

Internet Marketing

iul. 17
Rebranduire de zile mari la Google

Adio Google Adwords și DoubleClick, bun venit Google Ads și Google Marketing Platform

  • Google schimbă total fața soluțiilor cu care te-a obișnuit de mai bine de 20 de ani (18 în cazul AdWords) și îți pune la dispoziție trei noi platforme simplificate.
  • Google Adwords devine Google Ads, DoubleClick pentru advertiseri și Google Analytics 360 devin Google Marketing Platform, iar DoubleClick petru publisheri și DoubleClick Exchange sunt unificate într-o nouă platformă, numită Google Ad Manager.
  • Modificările au fost anunțate încă din luna martie, însă abia de luna aceasta vor putea fi observate/simțite de clienți.

Schimbarea oficială a avut loc la sfârșitul lunii iunie, iar reprezentanții Google spun că bazele produselor amintite mai sus sunt aceleași, ceea ce s-a schimbat fiind numele și faptul că sunt unificate în soluții mai ample, disponibile utilizatorilor în cele trei mari platforme: Google Ads, Google Marketing Platform, Google Ad Manager.

Dar, hai să aruncăm o privire asupra celor trei noi branduri.

1. Google Ads

Google Adwords a fost lansat în anul 2000, drept o platformă ce venea în ajutorul advertiserilor, punându-le la dispoziție posibilitatea de a pune la punct un program flexibil de publicitate, mulat pe nevoile fiecărui client și buget în parte. Și dacă atunci reclamele erau doar format text, după 18 ani Adwords a evoluat într-o platfomă capabilă să suporte diferite alte formate de reclame: text, video, display, shopping, etc.

Însă pentru a ține pasul cu vremurile și pentru a oferi clienților soluții cât mai simplificate, Google a anunțat, încă din luna martie a acestui an, că va ”retrage” actuala interfață Adwords. În plus, aceștia și-au anunțat deja unii clienți că, începând cu luna iulie, conturile lor vor fi trecute pe noua platformă, Google Ads.

2. Google Marketing Platform

În ceea ce privește companiile, produsele dedicate lor – DoubleClick advertiser și Analytics 360 – vor fi de acum integrate în Google Marketing Platform. Aceasta va permite companiilor să planifice, să măsoare și să optimizeze campaniile digital media dintr-un singur loc.

Această nouă platformă este dedicată atât afacerilor mici, cât și celor mai dezvoltate, este ușor de folosit și oferă atât unelte analitice cât și de advertising.

Din platforma Google Marketing mai fac parte și Google Data Studio, Optimize 360, Surveys 360, Tag Manager, precum și o nouă soluție numită Display & Video 360. Aceasta din urmă unifică alte soluții mai vechi, precum Double Click Bid Manager, Double Click Campaign Manager, Double Click Studio și Google Audience center 360.

Google Marketing Platform este deja disponibilă.

3. Google Ad Manager

Din această platformă vor face parte DoubleClick pentru publisheri și DoubleClick Ad Exchange, unificarea lor fiind un proces ce s-a derulat pe parcursul a trei ani.

Google Manager va ajuta publisherii să obțină venituri din toate mediile în care se bucură de un bun engagement, precum fluxuri live, jocuri pe mobil, diverse aplicații, Youtube, etc.

Acestea fiind spuse, reprezentanții Google anunță că majoritatea schimbărilor vor putea fi văzute de la jumătatea lunii iulie (unele sunt disponibile deja) și pe parcursul următoarelor două, trei luni.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!