Site-urile de comparații – ideale pentru afiliații la început de drum

Marketing afiliat

iul. 19
Site-urile de comparații - ideale pentru afiliații la început de drum
  • Deși acestea au apărut în online de ceva vreme, dacă vii cu o idee nouă, inovativă, ai toate șansele să te bucuri de un start bun în marketing afiliat.
  • Vei ajunge să cunoști foarte bine nișa pe care ți-ai ales-o, felul în care evoluează aceasta și vei putea găsi alte noi metode de a face bani din afiliere.
  • Site-urile de comparații te ajută să ajungi mai repede la clienți, pentru că le oferi acces rapid la informațiile care îi interesează.
  • În afară de site-urile orientate exclusiv către produse, mai poți opta și pentru cele de conținut sau chiar pentru un blog.

Site-urile de afiliere au trecut prin numeroase schimbări de-a lungul ultimilor ani, în special pentru a ține pasul cu evoluția rețelelor de socializare și cu toate schimbările inerente. Ceea ce în urmă cu doi, trei ani era un simplu site de conținut, acum a devenit un site cu elemente de branding, cu informații relevante și bine documentate, un site cu o grijă sporită față de cititori.

Așadar, după cum observi, pentru a beneficia în continuare de avantajele marketingului afiliat, cei din domeniu au fost nevoiți să treacă la nivelul următor. În prezent, un site de marketing afiliat, indiferent de tipul lui, trebuie conceput în primul rând cu gândul la clienți și abia mai apoi cu gândul la venitul obținut prin afiliere.

În aceeași situație se găsesc și site-urile de comparație a prețurilor pentru diferite produse. Acum nu mai poți pur și simplu să adaugi niște produse în site, să generezi link-urile de afiliat și să aștepți să îți intre comisioanele. Așa cum spunem de fiecare dată, munca și perseverența sunt cele două calități de care trebuie să dai dovadă pentru a scoate bani în acest domeniu.

Bun, revenind la site-urile de comparații, iată de ce sunt acestea ideale pentru afiliații la început de drum:

1. Multiple variante de abordare

Prima dată când auzi de site-uri de comparații pentru prețuri te gândești automat la cele orientate către simpla prezentare a produselor (de genul magazin online), însă poți compara prețuri și într-o manieră mai creativă, să spunem.

a. Site-uri de conținut – orientate în special pe a furniza conținut de calitate pentru audiență, în timp ce se prezintă informații utile, comparative despre anumite produse sa mai exact prețuri (de regulă dintr-o singură nișă);

b. Comunități – de regulă bloguri centrate pe furnizarea de sfaturi de lifestyle pentru cititori; în acest caz se pot concepe diverse postări în cadrul cărora să compari mai multe prețuri ale acelorași produse.

c. Site-uri de produse – orientate în special pe simpla prezentare a produselor și diferitele prețuri la care pot fi achiziționate acestea; în acest caz, mai poți opta și pentru site-urile de review-uri, etc.

2. Cunoști mai bine piața

În cazul site-urilor de comparații vei ajunge să cunoști foarte bine nișa pe care ți-ai ales-o, felul în care evoluează aceasta și așa mai departe. Odată ce capeți experiență, vei putea găsi alte noi metode de a face bani din afiliere.

3. Ajungi mai ușor la clienți

Oamenii nu mai au răbdare să citească kilometri de text pentru a afla dacă ar trebui să cumpere sau nu un produs. Majoritatea sunt interesați de prețul pe care urmează să îl plătească și asta vor căuta (și găsi) la tine în site. Vei investi, deci, mai puțin timp și bani pentru a ajunge la audiență.

În final, însă, indiferent de tipul de site pe care îl alegi pentru a-ți pune în practică planul de afiliere, baza rămâne aceeași: conținut informativ, relevant și de calitate, multă muncă și implicare și abia mai apoi rezultate: trafic, achiziții și comisioane.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!