Termeni, termene și condiții

Comandarea oricăror produse sau servicii de pe acest site presupune acceptarea fără echivoc a următorilor termeni, termene și condiții.

Termene de executie
Toate termenele folosite in comunicari se refera la zile lucratoare, cu exceptia situatiei in care se precizeaza in mod expres ca se refera la zile calendaristice. Zilele lucratoare sunt de luni pana vineri, mai putin zilele de sarbatori legale stabilite de legislatia din Romania. Termenul de executie al unui proiect incepe sa curga din ziua urmatoare zilei in care clientul face prima plata, iar banii intra in contul nostru.

Acces la codul sursa
Accesul la codul sursa se poate da numai dupa achitarea integrala a proiectului si include, fara a se limita la: acces FTP, acces cPanel, cont de administrator in interfata de administrare a site-ului, predarea site-ului pe suport fizic sau acces la back-up-uri.

Garantia punctualitatii
Garantam ca vom presta serviciile in termenele asumate. Garantia punctualitatii este conditionata de lipsa implicarii clientului in realizarea proiectului. Astfel, ne angajam sa predam proiectul in intervalul de timp stabilit pe baza informatiilor primite initial de la client. Daca pe parcursul realizarii proiectului clientul solicita orice fel de modificari (de structura, grafice, de continut etc.), nu ne mai putem asuma predarea in termenul stabilit initial, deoarece intervin factori externi, independenti de vointa noastra. Astfel, un client ar putea cere in permanenta modificari, cu scopul explicit de a ne impiedica sa realizam proiectul in termenul asumat, acest fapt incadrandu-se la obtinerea de foloase necuvenite. Pentru a contracara aceasta posibila problema, termenul de executie se va mari cu dublul timpului in care asteptam raspuns de la client (exemplu: daca trimitem grafica pt aprobare si clientul ne raspunde in 10 zile lucratoare, termenul de predare se va decala cu 20 de zile lucratoare). Exceptie face cazul in care clientul raspunde in aceeasi zi, in acest caz urmand a adauga cate o zi lucratoare pentru fiecare aspect la care asteptam clarificari de la client si la care acesta raspunde in aceeasi zi.

Garantii
Garantam aplicatiile web create integral de noi, atat timp cat aplicatia este intretinuta corespunzator. La fel ca la o masina, si o aplicatie web trebuie updatata, iar update-urile se fac mult mai des decat in sectorul auto, deoarece tehnologia evolueaza foarte rapid. Astfel, pentru a beneficia de garantie, trebuie ca aplicatia web (website-ul):

  • sa fie mereu updatat la zi de catre persoane abilitate (noi);
  • sa fie gazduit pe serverele noastre;
  • proprietarul site-ului sa nu aiba drepturi de administrator si nici acces direct la fisierele site-ului si baza de date.

In cazul in care aplicatia web, desi indeplineste toate conditiile de garantie, este compromisa de hackeri, vom folosi cel mai recent back-up necompromis. Nu ne asumam raspunderea pentru datele pierdute de client intre momentul realizarii back-up-ului si momentul compromiterii aplicatiei. Atat timp cat aplicatia este accesibila prin internet, nu exista nici un fel de sistem care sa asigure protectie 100% impotriva hackerilor.
Problemele semnalate in garantie se vor remedia in functie de severitatea disfunctionalitatii semnalate. Astfel, orice problema va fi incadrata de catre noi intr-una din urmatoarele situatii:

  • disfunctionalitate minora, timp de interventie 3 zile lucratoare (mici inconveniente de afisaj, orice problema ce tine de user experience si user interation);
  • disfunctionalitate medie, timp de interventie 2 zile lucratoare (anumite sectiuni ale site-ului nu se afiseaza corespunzator, erori care apar la actiuni efectuate de mai putin de 50% din utilizatori);
  • disfunctionalitate majora, timp de interventie 1 zi lucratoare (imposibilitate de creare cont sau plasare comenzi, site compromis).

Pachetul Complet vine la pachet cu o garantie de rezultat. Astfel, tuturor clientilor care achizitioneaza Pachetul Complet li se garanteaza ca in maxim 8 saptamani de la lansarea site-ului vor incepe sa genereze primele comisioane, cu conditia respectarii urmatoarelor indicatii:

  • la lansarea site-ului, el trebuie sa contina minim 10000 cuvinte de continut unic si sa fie introdus in Search Console si Google Analytics;
  • lansarea site-ului se considera indeplinita pentru calculul celor 8 saptamani numai dupa ce userul ne trimite un email in care ne anunta de acest lucru si ne da acces in interfata de administrare a site-ului pentru a putea monitoriza activitatea;
  • in continutul site-ului trebuie sa fie distribuite in mod egal linkuri de afiliat, puse atat pe texte, cat si pe imagini si butoane;
  • densitatea minima a linkurilor de afiliat trebuie sa fie de 1% (1 link de afiliat la fiecare 100 cuvinte; linkurile se pot repeta, adica se poate folosi acelasi link de 10 ori de exemplu, in cadrul aceluiasi articol);
  • in fiecare saptamana se vor posta minim 2500 cuvinte de continut nou pe site, aceasta fiind exclusiv in sarcina proprietarului site-ului;
  • site-ul nu trebuie sa fie offline mai mult de 0,5% din timpul total, in acest sens se va apela la un serviciu de monitorizare care va ping-ui site-ul in fiecare minut si va inregistra statistici despre timpul online.

Functionalitati extra
Folosim o gama larga de teme premium cu destul de multe functionalitati, insa se pot ivi situatii in care sa solicitati ceva particularizat, care nu este inclus in produsul comandat, sau sa doriti un modul mai complex decat ce v-am pus la dispozitie. Desi incercam sa fim cat mai maleabili si sa realizam toate solicitarile clientilor, sunt si momente in care solicitarile presupun crearea de cod functional la comanda, lucru care se tarifeaza separat. Exemple de astfel de functionalitati:

  • daca ati comandat un site de prezentare si doriti un formular de contact mai complex, cu 10 – 15 campuri de completat, se rezolva;
  • daca doriti mai multe pagini unde sa prezentati diverse servicii si produse, se rezolva;
  • daca insa doriti sa vindeti pe site produsele sau serviciile, nu se poate rezolva in pretul initial, deoarece aceasta functionalitate inseamna magazin online, care are alt pret;
  • daca doriti niste optiuni specifice anumitor domenii de activitate (sistem de programari online pentru un salon de infrumusetare, sistem de inchireri online cum ar fi rent-a-car, sistem de prezentare a ofertelor imobiliare de vanzare si inchiriere, cu filtre si campuri speciale etc), ele nu pot face parte din pachetul de site de prezentare, deoarece nu mai afisam doar informatii simple, ci afisam informatii custom dupa niste criterii speciale pentru fiecare obiect de activitate.

Daca ati comandat un magazin online si doriti module de marketing online cum ar fi Up Sells, Cross Sells, Abandoned Cart Reminder etc., ele se instaleaza si seteaza fara nici un cost aditional, deoarece au legatura directa cu procesul de vanzare online. Daca insa veti solicita, pe langa magazinul online comandat, si sectiune de rezervari online, sau un CRM online pentru clienti, ele sunt functionalitati care nu fac parte din pachet si care vor fi tarifate separat. Daca pentru o functionalitate inclusa solicitati un anumit modul cu care noi nu lucram, el se tarifeaza separat atat pentru setare, cat si pentru achizitie.

Regula de baza este una de bun simt: cautati functionalitatea solicitata si la alte site-uri similare cu cel comandat si, daca o veti gasi la majoritatea site-urilor, o veti avea inclusa in pret. Daca insa site-urile studiate nu folosesc functionalitatea pe care o solicitati, inseammna ca este ceva custom, si sunt sanse mari sa trebuiasca sa o achitati separat. De asemenea, se intampla destul de des ca clientii sa solicite anumite modificari minore, care insa necesita codare functionala la comanda. Orice proces de codare functionala la comanda (PHP) nu este inclus in pachetul de baza si se tarifeaza separat.

Revizii grafice
Varianta grafică pe care v-o propunem este realizată având in vedere marea majoritate a clientilor, regulile de psihologie a culorilor, precum si notiuni de UX (user experience). Intelegem ca grafica este ceva foarte subiectiv, si un element grafic, indiferent cat de frumos este considerat de un anumit grup de persoane, nu va fi niciodata pe placul tuturor. Avand in vedere aceste aspecte, cand primiti o varianta de grafica trebuie sa o analizati si sa ne comunicati elementele care nu sunt pe placul dumneavoastra, impreuna cu indicatii clare despre ce modificari sa se faca si ce anume va doriti. Trebuie insa sa aveti mereu in vedere ca grafica trebuie sa fie pe placul majoritatii userilor, nu neaparat pe placul dumneavoastra. Nu va limitam la numarul de revizii pe care il facem, insa nu se vor accepta refuzuri neinsotite de indicatii clare despre ce schimbari sa se faca. Astfel, un refuz de genul „Nu imi place cum arata, nu stiu de ce, prezentati-mi alta varianta” nu va fi acceptat. In schimb, un raspuns de genul „Nu imi place aceasta pagina deoarece elementele sunt prea inghesuite, va rog sa folositi spatii mai mari intre elemente si sa schimbati culoarea predominanta din rosu in verde” este perfect admisibil. Odata realizata o solicitare expresa de-a dumneavoastra, ea nu se mai modifica. Deci, daca ati solicitat folosirea culorii verde la un buton, ulterior vom putea doar schimba nuanta de verde, fara a schimba radical culoarea in albastru, galben, rosu etc. Cand solicitati schimbarea nuantei va trebui sa comunicati codul de culoare dorit, acest cod de culoare nemaischimbandu-se ulterior. Orice elemente grafice odata acceptate de client nu vor mai putea fi modificate ulterior.

Promovarea pe Facebook
Realizarea unei campanii de promovare pe Facebook include realizarea unei campanii cu 4 seturi de anunțuri, fiecare set având maxim 4 anunțuri, deci o campanie cuprinde maxim 4 seturi de anunțuri cu maxim 16 anunțuri. Între seturile de anunțuri va exista o singură deosebire (de regulă la audienșa creată), iar între anunțuri va exista de asemenea o singură deosebire. Prețul pentru setarea si optimizarea campaniei de Facebook, precum si pentru toate operatiunile pe care le facem pe pagina de Facebook nu include și bugetul necesar afișării anunțurilor, el urmând a fi asigurat separat de client și plătit direct către Facebook de pe cardul bancar atașat de client contului său. LeadMagnet.ro nu va face nici un fel de plată către Facebook în numele sau pentru client, și nu poate fi tras la răspundere pentru nerularea anunțurilor din cauza lipsei fondurilor în contul clientului.

Identificarea economiei făcută folosind serviciile noastre se realizează numai prin comparație directă cu rezultatele obținute de client la cel mai rentabil anunț făcut într-o campanie similara pe Facebook, pentru același grup țintă și același site sau pagină de Facebook, în ultimele 30 de zile anterior datei de început a campaniei realizate de noi. Pentru ca această comparație să fie relevantă, fiecare anunț comparat trebuie să aibă cel puțin 500 de click-uri înregistrate. Se va lua în calcul costul mediu/click. Pentru anunțul realizat de noi se va lua în calcul costul mediu/click înregistrat în ultima zi de optimizare a campaniei.

Durata realizării unei campanii pe Facebook este de 7 zile din clipa în care se începe prestarea serviciului. Astfel, în prima zi se va realiza campania, urmând ca în următoarele 6 zile să se optimizeze campania pentru a obține cele mai bune rezultate. În ultima zi din aceste 6 zile vom păstra active doar anunțurile cele mai rentabile, restul urmând a fi dezactivate, iar bugetul campaniei va fi ajustat corespunzător.

Site Content-Ready(CR)
Site-ul are toate update-urile facute acum maxim o luna (update-urile se fac intre zilele de 1 si 12 ale fiecarei luni). Site-ul se cumpara asa cum este acum, nu se fac update-uri speciale la predare. Aceste update-uri le puteti face dvs foarte simplu din interfata de administrare, dand niste click-uri pe butoanele de Update. Tema si mai multe pluginuri folosite sunt premium, achizitionate de noi cu licenta. Puteti folosi in continuare tema si aceste module fara sa achitati nimic in plus, insa daca doriti sa le updatati va trebui sa va achizitionati propria licenta, care sa va dea dreptul la update-uri. Alternativ, la un pret mai mic, puteti achizitiona mentenanta de la noi, si facem noi update-urile in locul dvs, va oferim si hosting rapid, si certificat SSL. Ne rezervam dreptul ca, in cazul in care abuzati de licenta noastra (updatati tema si plugin-urile premium fara a va achizitiona propria licenta), sa dezactivam licenta noastra de pe site-ul dvs, si sa nu mai puteti folosi site-ul pana nu va achizitionati propria licenta.

Informatiile prezentate pe cuvinte cheie (numar de cautari, trafic, click-uri, venit estimat etc.) sunt estimari bazate pe anumite date statistice din piata locala sau internationala, dupa caz. Venitul estimat este calculat conform datelor preluate de pe site-uri terte cu privire la numarul de cautari, traficul estimat si rata de click pentru acel cuvant cheie, pentru situatia ideala in care site-ul se claseaza pe primul loc la cautarea dupa cuvantul cheie principal, se claseaza pe prima pagina la restul cuvintelor cheie secundare, rata de click a userilor pe cel putin 1 link afiliat fiind 20% (variaza foarte mult de la nisa la nisa, intre 8 si 50%), rata de conversie a magazinului online afiliat fiind de 2% (luat ca exemplu eMag), si comisionul de afiliat folosit de eMag pentru fiecare categorie de produse in parte. Desi facem toate eforturile pentru a prezenta date cat mai apropiate de realitate, pentru ca folosim si date preluate din terte platforme, este posibil sa se strecoare greseli de tehnoredactare si/sau calcul, din acest motiv nu ne asumam responsabilitatea corectitudinii estimarilor prezentate si va incurajam ca inainte de a comanda site-uri, sa comandati o analiza SEO pentru fiecare domeniu care va intereseaza, pentru a obtine informatii complete despre potentialul fiecarui domeniu pentru care oferim site-uri gata facute. Castigurile potentiale sunt castiguri brute. In functie de modalitatea de inregistrare a acestor venituri, este posibil sa trebuiasca sa platiti anumite taxe catre stat. Castigurile mentionate nu apar din prima luna, ele reprezinta o tinta care apare cand site-ul ajunge la maturitate ceea ce, in functie de strategia de continut pe care o implementati, se poate intampla cel mai repede dupa cateva luni, insa de regula, cu o strategie buna, dureaza 6 – 9 luni pana cand site-ul sa ajunga la maturitate si sa inceapa sa produca acele castiguri estimate.

Dupa ce se achita site-ul dorit veti primi pe email un link de download, de unde puteti descarca site-ul cu tot cu baza de date. Site-urile se predau complet setate si functionale (securizate, optimizate SEO, complet setate pentru a produce cele mai bune rezultate, cu responsive design si grafica personalizata pentru pagina de start implementata deja in site, cu imagini uploadate in site, cu meniuri si categorii create, cu formular de contact creat, pregatite pentru o anumita nisa etc.), insa pentru a le pune LIVE mai trebuiesc facuti anumiti pasi, a caror pret nu este inclus in pretul site-ului comandat:
– achizitie domeniu si hosting;
– instalarea site-ului pe domeniul achizitionat;
– creare cont de administrator si postare continut;
– creare cont pe o platforma de email marketing si conectarea formularului de abonare la newsletter cu acest cont creat;
– in functie de cerintele dvs specifice, este posibil sa trebuiasca sa mai faceti si alti pasi pentru lansarea site-ului.

Site-ul are design personalizat numai pe pagina de start, restul paginilor având grafica template-ului implicit. În fiecare lună, între zilele 8 și 12, se actualizează site-ul la ultimele versiuni ale temei și plugin-urilor folosite. După descărcarea site-ului nu se mai fac update-uri decât ca parte a unui pachet de mentenanță.

Site-ul foloseste o baza de date, si nu poate fi rulat pe calculator, decat daca setati un server virtual care sa proceseze informatiile din baza de date si sa le afiseze corespunzator. Aceste detalii sunt destul de tehnice si va recomandam sa apelati la serviciile unui programator pentru instalarea site-ului pe serverul dvs. Va recomandam ca arhiva pe care o descarcati de la noi sa o pastrati asa cum este intr-un loc sigur, si sa faceti o copie pe care sa o instalati pe server. In cazul in care ati achizitionat si platit si serviciul de instalare site, va vom trimite un email care sa contina informatiile de care avem nevoie pentru a instala site-ul cu ultimele update-uri pe serverul dvs, si imediat ce primim informatiile, vom face instalarea. Daca ati achizitionat si serviciu de mentenanta, va mai trebuie doar domeniul pentru a putea instala site-ul, operatiune pe care o vom face tot noi, dar pe VPS-ul nostru.

Orice produs digital comercializat de noi poate fi descarcat de un client de maxim 2 ori. Prin urmare, repetam sfatul de a face o copie de siguranta a fisierelor descarcate de la noi si de a o pastra undeva in cloud, de unde sa o puteti accesa oricand. Daca veti ajunge in eventualitatea in care aveti nevoie sa descarcati din nou site-ul cumparat, desi ati descarcat deja de 2 ori, singura varianta va fi de a achizitiona un pachet de mentenanta prin care sa va putem oferi update-urile aparute din momentul achizitionarii site-ului si pana in prezent, deoarece nu pastram arhivele vechi, si nu va putem acorda acces la site-ul actualizat la zi cu ultimele update-uri daca nu aveti un pachet de mentenanta in curs.

Site-urile nu se vand in regim de exclusivitate, deci fiecare site poate fi cumparat de un numar nelimitat de clienti. Daca doriti servicii complete, cu grafica 100% personalizata, va invitam sa ne contactati pentru a va face o oferta personalizata.

Site-urilor gazduite pe serverele noastre li se garanteaza un uptime de 99,9%, cu exceptia momentelor de mentenanta planificata. Daca sesizati un uptime mai mic de 99,9% va rugam sa ne aduceti la cunostinta si va vom reduce abonamentul de hosting proportional cu durata downtime-ului. Nu suntem raspunzatori de eventualele pierderi cauzate de nefunctionarea serverului, acest lucru putand apare din multe cauze externe, independente de vointa noastra (avarie generala in datacenter, sistare furnizare cu energie electrica a datacenter-ului, probleme de conectivitate internet cu unul sau mai multi provideri de internet ai datacenter-ului etc.).

Continutul comandat se scrie si preda numai in limba romana, cu sau fara diacritice, conform cerintelor dvs. Continutul va fi original, scris special pentru dvs., si nu va fi folosit la alte proiecte. Continutul, si in special review-urile, sunt create folosind informatii gasite online. Desi facem tot posibilul sa folosim numai surse de incredere, este posibil ca uneori sa preluam fara voia si stirea noastra informatii incomplete / incorecte. Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea continutului si a informatiilor prezentate in termen de maxim 10 zile de pe predarea lor pe email sau postarea lor pe site-ul pentru care a fost comandat (ce se intampla mai repede). Eventualele reclamatii trebuiesc facute numai in aceasta perioada, reclamatiile ulterioare nefiind luate in considerare.

Rambursari
Serviciile prestate sunt servicii la comanda, prestate pe personalul propriu. La fel ca o fabrica, avem o anumita capacitate de productie pe zi / saptamana / luna si, pentru ca nu luam mai multe proiecte decat putem face, exista posibilitatea ca, in urma comenzii plasate de dumneavoastra, sa declaram urmatorilor clienti termene de executie mai mari, iar acest lucru sa ii determine sa nu contracteze serviciile noastre. Daca dvs., dupa o anumita perioada de la plasarea comenzii, va razganditi si doriti sa anulati comanda, noi putem fi pusi in situatia in care am refuzat deja unul sau mai multi clienti din cauza ca am primit multe comenzi, iar acum renuntam si la acele comenzi primite, ceea ce ne cauzeaza in mod direct o pierdere.

Tinand cont de aceste posibilitati reale, nu putem acorda refund-uri. Suntem insa mereu aproape de clienti si, daca simtiti ca va aflati vreodata intr-o situatie delicata referitoare la serviciile comandate, iar managerul de proiect alocat nu va poate rezolva problema, va incurajam sa ne contactati direct. Prin formularul de contact general se preiau doar sesizarile referitoare la serviciile prestate, nu si tichetele de suport.

Cand este vorba de servicii downloadabile (site-uri CR la care ati primit link de download), ele se considera consumate de client in clipa in care se primeste acces la linkul de download. Produsele downloadabile, odata achizitionate, sunt consumate si nu se pot face rambursari de sume. Daca in urma download-ului intampinati insa erori la extragerea arhivei, sau daca la procesul de instalare se constata ca arhiva a fost corupta va rugam sa ne anuntati si va vom oferi o alta arhiva fara probleme.

Managementul proiectului
Fiecare proiect este repartizat unui Manager de Proiect, care va reprezenta legatura dintre client si personalul de executie. In nici o situatie clientul nu va lua legatura direct cu personalul tehnic implicat in realizarea proiectului.