Vrei să-ți crești rata de conversie? Respectă-ți clienții.

Vânzări pe site

Feb 10
Vrei să-ți crești rata de conversie? Respectă-ți clienții.

Care este legătura dintre formularele din site și rata de conversie?

  • Un formular de înregistrare realizat ținând cont de dorințele și stilul de viață al utilizatorilor îți poate crește simțitor rata de conversie.
  • În afară de informațiile necesare, cum ar fi adresa de e-mail, nume, prenume și, cel mult număr de telefon, la toate celelalte câmpuri poți să renunți.
  • Pe lângă timpul pe care nu este dispus să îl piardă, utilizatorul este și oarecum circumspect în a oferi prea multe informații personale.

Te-ai dat peste cap în ultima perioadă să găsești noi și noi soluții pentru a-ți crește rata de conversie și nu mai știi la ce variante să apelezi? Ia o pauză și gândește-te că poate nu vezi pădurea din cauza copacilor. Uneori cea mai bună soluție e aia simplă și care stă chiar sub nasul tău.

Ce ai putea să îmbunătățești la website-ul tău, pentru a obține mai multe conversii? Ai studiat culori, layout-uri, tactici de marketing și advertising, etc, dar ai uitat de ceva. Cum arată formularul tău de înregistrare (sign-up)? Ți se pare o întrebare banală? Te asigur că nu este. Un formular de înregistrare realizat ținând cont de dorințele și stilul de viață al utilizatorilor îți poate crește simțitor rata de conversie. Cum e posibil? Vezi în cele ce urmează.

Cum trebuie să modifici formularele pentru a-ți crește rata de conversie?

1. Renunță la câmpurile inutile

Nu știu la alții cum e, dar eu când văd un formular stufos, cu nșpe mii de câmpuri, o iau la sănătoasa în secunda doi. Bine, exprimarea e cam plastică, dar înțelegi la ce mă refer. Nimeni nu are timp sau chef să stea jumătate de oră să completeze date peste date pentru a se înregistra pe un site. Poate doar dacă este vorba despre un brand foarte cunoscut, cu produse sau servicii pentru care oamenii se ”bat”, dar asta este valabil în puține cazuri.

Deci, în afară de câmpurile absolut necesare, cum ar fi cele pentru adresa de e-mail, nume, prenume și, cel mult număr de telefon, poți să renunți la toate. La ce îți trebuie codul poștal sau adresa de corespondență? Evident, ai avea nevoie de ele în cazul unei comenzi. Dar aceste informații, alături de altele, pot fi completate în contul de utilizator la o dată ulterioară, când utilizatorul va avea o mai mare disponibilitate să facă asta.

Mai mult, în afară de timpul pe care nu este dispus să îl piardă cum completarea de formulare de sign up, utilizatorul este și oarecum circumspect în a oferi prea multe informații personale, mai ales dacă nu te cunoaște prea bine.

2. Simplifică toate formularele

Pentru rezultate și mai bune, poți aplica această metodă pentru toate formularele de pe site, indiferent că este vorba de unul de contact, checkout, etc.

În plus, în cazul formularului de comandă, nu este indicat să aștepți până la sfârșit pentru a-i cere clientului să-și creeze un cont pentru a putea finaliza operațiunea. Evidențiază acest lucru de la început, pentru că astfel riști să pierzi clienți. Sau, dacă dorești, permite finalizarea comenzii fără a fi înregistrat pe site, pentru ca mai apoi să oferi opțiunea de a salva informațiile furnizate pentru a fi folosite la comenzi viitoare.

3. Respectă-ți clienții

Indiferent de formularele pe care le simplifici sau de alte strategii pe care le folosești pentru a crește rata de conversie, toate acestea se reduc la un singur principiu: respectă-ți clienții.

Cu acest gând în minte, revizuiește-ți website-ul în așa fel încât să se plieze pe ceea ce ar dori utilizatorii să vadă și să primească.

Vrei să afli cum poți vinde mai mult cu site-ul?

Lasă numele și adresa de email și te contactăm pentru a-ți oferi GRATUIT un audit de marketing pentru site-ul tău!